תפריט סגור

ביובית בפתח תקווה

מתגוררים בדירת גן בפתח תקווה? יש לכם עסק ואתם סובלים מבעיה הקשורה לביוב? סביר להניח שבשלב מסוים תזקקו לשירות שלנו – שירותי ביובית בפתח תקווה על ידי המומחים.

אנשים אשר רוכשים דירת גן מלאים בהתרגשות וציפיות לקראת המעבר לדירה עם גינה פרטית. בפועל, כאשר מדובר בדירה בבניין מגורים, אתם עלולים לגלות מאוחר מדי שחוסר תשומת לב מצד שאר הדיירים או ליקוי בתשתיות, יכול לגרום לכם לעגמת נפש רבה.

שירותי ביובית בפתח תקווה

מחירון שירותי ביובית בפתח תקווה

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בפתח תקווה 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בפתח תקווה 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום קו ביוב בפתח תקווה 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בפתח תקווה 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בפתח תקווה 499 ₪

שאיבות ביוב בפתח תקווה – תקלות נפוצות בדירות גן

בבניינים ישנים תשתיות הביוב אינן ערוכות לעמוד בעומס החיים המודרני וגם השנים הרבות שחלפו מהקמת הבניין הובילו להיווצרות פגמים בצנרת. כל אלו יכולים לגרום לכך שתצטרכו להתמודד עם הצפות רבות של הביוב או סתימות בצנרת. עם זאת, לא מדובר בבעיה ייחודית לבניינים ישנים והיא נפוצה גם בבנייני מגורים חדשים ומודרניים. מדוע? מספיק שמספר דיירים המתגוררים בקומות מעליכם ישליכו לתוך פתחי הניקוז בכיור ובאסלה חומרים שאינם מתכלים, כמו חיתולים או מגבונים, ומי שייאלץ לשאת בהשלכות של סתימת הצנרת, יהיו בעיקר הדיירים המתגוררים בדירות הגן.

התוצאה היא קריאות חוזרות לשירותי ביובית בפתח תקווה, בשעות שונות של היום, בשל הצפות ביוב וסתימות.

ביובית בפתח תקווה

הצפות מי גשמים בפתח תקווה – מה חשוב לדעת?

כאשר החורף מתקרב, יחד איתו כולנו נתקלים במקרי הצפה כתוצאה ממי גשמים. פורטל ביובית מזמין אותך להקדים תרופה למכה ולהזמין עוד היום שירותי שאיבות ביוב אשר ינקו את תשתיות הביוב שלך וימנעו הצפות מיותרות, כואבות ויקרות בימי הגשמים העתידים להגיע.

למה הצפות מתרחשות?
הצפות מי גשמים עלולות להתרחש כאשר מתקיימים שני תנאים מקדימים:

  • כמויות גדולות של משקעי גשם בפרק זמן קצר יחסית
  • תכנון לקוי ו/או בעיות שונות במערכות הניקוז האמורות לנקז אליהן את מי הגשמים

חשוב לציין כי גם באיזורי מגורים חדשים בהם הותקנו מערכות ניקוד חדשות עדיין עלולות להיווצר הצפות מים!

הצפת מי גשמים בפתח תקווה – מה עושים?
כל הצפה של מי גשמים בסביבת המגורים או בית העסק מחייבת אותך לטפל בבעיה באופן מיידי ומקצועי על מנת למנוע נזקים גדולים יותר לרכוש. צוות פורטל ביובית יגיע אליך עם רכבי ביובית המאובזרים במערכות מתקדמות לשאיבת מים וישאבו את המים לפני שיחלחלו אל מעמקי התשתיות ויגרמו נזק למערכות התשתית במבנה.

מה אפשר לעשות כדי להימנע מהצפות מים?
לטבע חוקים משלו ולכן אי אפשר למנוע ירידת גשמים מסיבית בפרק זמן קצר. מצד שני חלקם הגדול של מקרי של הצפות מי הגשמים נגרמים מתחזוקה לקוי של התשתיות. לכן פורטל ביובית מציע לך להזמין שירותי ביובית מקצועיים וצוות המומחים שלנו יגיע אליך ויכין את תשתיות הביוב שלך לחורף. מעבר למניעת הצפת מי גשמים, פורטל ביובית ממליצה לך לערוך תחזוקה זו באופן שוטף כדי למנוע הצפות הנגרמות מזריקת חומרים בלתי מתכלים לאסלה ועוד.

שירותי ביובית בפתח תקווה – נתקלתם בבעיה בביוב?

אי אפשר לדעת מתי תיתקלו בבעיה בביוב, ומניסיוננו זה יכול לקרות ברגעים הכי פחות נוחים, כמו שעות הלילה המאוחרות או סופי שבוע. לכן אנו מציעים לכם שירות זמין ומהיר בכל עת.

חברתנו מציעה שירותי שאיבת ביוב בפתח תקווה, שאיבת הצפות בבתים פרטיים ובדירות בבנייני מגורים, כולל דירות גן. כמו כן אנו מספקים שירותי הצפות ביוב בעסקים, שאיבות ביוב, שטיפה ותיקון צנרת ובורות, כולל ניקוי שורשים וגם שירותי ניקוי ותחזוקה שוטפים של בורות ספיגה.

ביובית פתח בתקווה

זקוקים לשירותי ביובית בפתח תקווה? טלפון אחד אלינו למספר 072-392-3354 ואנחנו בדרך אליכם, מצוידים ברכב ביובית ובצוות אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון, שידאגו לתת לכם שירות אדיב ולפתור את התקלה.

מתכננים להזמין שירותי ביובית? דעו מה כדאי לשאול במדריך המלא

שירותי ביובית בקרבת פתח תקווה: שאיבת ביוב באלעד | ביובית בגבעת שמואל | פתיחת סתימות ביוב בבני ברק

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן