תפריט סגור

צילום צנרת ביוב

בעיה בצנרת הביוב עלולה לפגוע באיכות החיים שלכם וגם להוביל להיווצרות נזקים מורכבים וחמורים. כדי למנוע זאת, אנו מציעים שירותי צילום צנרת ביוב, לאיתור ואבחון תקלות. שירות זה יסייע לנו ולך לאתר תקלה במהירות ללא גרימת נזק לתשתית הקיימת. אם נתקלת בבעיות ביוב חוזרות ונשנות שנדמה שלא ניתנות לפתרון, כנראה שהצנרת סתומה והגיע הזמן לחריש עמוק אשר יפתור את התקלה אחת ולתמיד.

צילום ביוב

צילום צנרת הביוב – איך זה עובד?

צילום קווי הביוב מתבצע על ידי מספר טכנולוגיות אשר השילוב ביניהן מקצר את זמן התיקון מצד אחד ומייעל את הפתרון על ידי בחירת שיטת עבודה מדויקת עבור התקלה הספציפית.

למומחי הביוב של פורטל ביובית ישנם מספר אמצעים אשר עוזרים לנתח את המצב:

  • מצלמת דחיפה – מצלמה זו מוחדרת אל צינור הביוב ומעבירה למומחה הביוב של פורטל ביובית את המצב הנוכחי בשידור ישיר. מהסתכלות בוידאו שמגיע אליו, מומחה הביוב יוכל להעריך את המצב בצנרת ולהתאים לו תכנית פעולה מיידית.
  • רובוט מצלמה – רובוט זה משמש לצילום קווי ביוב גדולים (בעיקר עירוניים) אשר דורשים מכשור מתקדם  יותר.
  • מצלמת סיב אופטי –  צינור דק וארוך שבראשו יש מצלמת וידאו אשר מוחדר לעומק הצנרת ושולח את הממצאים למפעיל אשר צופה בהם דרך מסך חיצוני.
  • מצלמה תרמית – מצלמות אלו עובדות עובדות על קרינת אינפרא-אדום, ומאפשרות לחזות במתרחש בתוך הצנרת באמצעות תמונה בצבעים קרים וחמים וכך ניתן לעקוב אחר תקלות בביוב מבלי לפתוח אותו.

אם בעבר היה צריך לפרק אריחים ולגרום הרס כדי לאתר בעיות בתשתית הביוב ולבצע את תיקון הצנרת, הרי שכיום אפשר לעשות זאת באמצעות מצלמות מתקדמות במהירות וביעילות מירביות.

אז כמה עולה לצלם צנרת ביוב? צפו במחירון הכללי שלנו:

מחירון צילום צנרת ביוב ושירותים נוספים

שירות מחיר מידע נוסף
צילום קו ביוב  549 ₪ צילום קו עם ציוד מקצועי
שאיבות ביוב 499 ₪ מחיר מיוחד!
פתיחת סתימות ביוב 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
חיתוך שורשים 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה 499 ₪

מתי כדאי לבצע צילום צנרת ביוב?

אנו מציעים את שירותינו בכל אחד מן המקרים הבאים:

  • כשאתם עומדים להיכנס להתגורר בבית חדש או מעוניינים לקנות דירה ורוצים לבדוק את מצב הצנרת לפני חתימה על חוזה.
  • וועדי בניין, בעיקר בבניינים ישנים, המעוניינים באיתור תקלות מוקדם בתשתיות הביוב.
  • כחלק מפעולות תחזוקה שוטפות בעסקים, מוסדות וארגונים.
  • כשמופיעים סימנים המעידים על בעיה בביוב, כמו ריח רע או רטיבות והגורם אינו נראה לעין.

צילום צנרת ביוב

מהם היתרונות בצילום צנרת ביוב?

כאמור, השימוש במצלמות מונע את הצורך להרוס קירות או אריחים כדי להתחקות אחר הגורם לבעיה בביוב. בנוסף, במצבים בהם נמצא הגורם החוסם או שיש צורך לבצע החלפה של מקטע ספציפי, המצלמה מאפשרת לזהות את המיקום המדויק וכך מונעת נזק רחב יותר.

איך לבחור ספק צילום צנרת ביוב?

כלל ראשון – אם ספק הביובית שלך לא משתמש בציוד לצילום צנרת ביוב, פורטל ביובית ממליץ לך לא לבחור בו לתיקון התקלה מהסיבות שקראת כאן. איתור תקלת ביוב בשיטה הישנה תגרור נזק נוסף לרכוש ותאריך משמעותית את זמן הטיפול בתקלה.
מומחה ביובית אשר מעיד על עצמו כמקצוען חייב להחזיק ברשותו את כל המכשור המתקדם אשר כולל בין היתר אמצעי צילום.

פורטל ביובית – הבית שלך לכל צרכי הביוב!

אתר פורטל ביובית קם על מנת להעניק לך, צרכן הקצה, שירותי ביובית מקצועיים במחירים מעולים. אתר זה מאגד בתוכו מספר רב של מומחי ביובית אשר פועלים 24 שעות ביממה בכל קצוות הארץ. מומחי פורטל ביובית זמינים עבורך בכל רגע על מנת להעניק לך טיפול מקיף ומלא לכל תקלת ביוב החל מדירות פרטיות, דרך בתים פרטיים ועד למבנים גדולים כמו קניונים ורשויות כמו עיריות. צוותי ביובית מצוידים בציוד המתקדם ביותר ובעלי ניסיון רב בטיפול בכל תקלות הביוב הקיימות. צילום צנרת בצורה מקצועית, עם ציוד מתקדם, מאפשר לנו לאתר את מקור התקלה ולהציע פתרון מתאים ואפקטיבי.

אנחנו מזמינים אותך לחייג אלינו לטלפון 072-392-3354 על מנת להתרשם מרמת השירות הגבוהה, המקצועיות הבלתי מתפשרת והטיפול המסור.

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן