תפריט סגור

ביובית בתל אביב

ההתמודדות עם בעיה במערכת הביוב בתל אביב היא מורכבת ודורשת טיפול מקצועי ויעיל אשר יכול להינתן לך רק על ידי מומחים. כשזה מגיע למקרים הקשים, ביובית כאן בשבילך!

לקבלת מענה מיידי ניתן לחייג 24/7 למוקד שלנו בטלפון 072-392-3354

הצוותים המקצועיים שלנו מתמחים כבר שנים רבות במתן שירותים בתחום מערכות הצנרת והביוב למגזר העסקי, הציבורי והפרטי ויש לנו ידע וניסיון רב בתחום. אנו עובדים בפריסה ארצית רחבה, מהצפון ועד הדרום, ומספקים שירותי ביובית בתל אביב ובכל אזור המרכז. הפריסה הארצית הרחבה שלנו מאפשרת לנו להעניק לכל הלקוחות שלנו שירות מהיר, זמין באופן מיידי ויעיל, כך שהבעיה שנתקלת בה תיפתר במהירות האפשרית. כל מה שעליך לעשות, בין אם מדובר בסתימה של הביוב, הצפה שלו או כל בעיה אחרת, הוא להתקשר אלינו ונבוא מיד.

שירותי ביובית בתל אביב

מחירון שירותי ביובית בתל אביב

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בתל אביב 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בתל אביב 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז תל אביב ומרכז הארץ
צילום קו ביוב בתל אביב 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בתל אביב 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בתל אביב 499 ₪

שירותי ביובית בתל אביב והסביבה – פותרים כל בעיה

הצוות המוכשר והמיומן שלנו ערוך לפתור מגוון רחב של תקלות שיכולות להיווצר במערכת הצנרת והביוב, וכן להעניק טיפולי תחזוקה שוטפים וטיפולי מניעה להיווצרות של בעיות חוזרות או עתידיות. בין היתר, אנו מבצעים שאיבת הצפות בבתים פרטיים או בנייני דירות משותפים, שאיבת הצפות בבתי עסק גדולים וקטנים, פתיחת סתימות ביוב כולל ניקוי שורשים ,ניקוי שורשי עצים החודרים למערכת הביוב, חידוש צנרת ביוב ישנה או שבורה, שטיפות ביוב, שאיבת בורות שומן, ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה, פינוי שפכים מוסדר לאתרים מורשים ועוד.
מלבד הטיפול בבעיות שכיחות ורגילות אלה יש ברשותנו ביוביות בגדלים שונים, כולל ביובית נמוכה המיועדת לטיפול בבעיות ביוב במקומות נמוכים כמו מרתפים, שירותי ביובית לחניונים בתל אביב וגם כאשר יש צורך לנוע ברחובות צרים וצפופים, כפי שקורה לא פעם בתל אביב. באופן שכזה יש לנו אפשרות להתאים לכל מקום ולכל בעיה את הפתרון המתאים לה ולהבטיח ללקוחות שלנו שיקבלו מענה מותאם ואפקטיבי.

מלבד שירותי ביובית רגילה ונמוכה, אנו מציעים לכם גם את היתרונות הבאים:

√ ציוד מתקדם המתאים לפתרון בעיות שונות במערכת הביוב.

√ צוות אנשי מקצוע בעלי ניסיון היודעים להתמודד עם מגוון רחב של בעיות.

√ מענה זמין ושירות מהיר, גם במקרים דחופים.

√ שירות אדיב, אמין ומקצועי.

√ מתן פתרונות אפקטיביים והתנהלות שקופה מול הלקוח.

√ רישיונות ואישורים על פי הנדרש בחוק.

√ עבודה עם חומרים איכותיים בלבד.

√ מחירים אטרקטיביים.

ביובית בתל אביב

שאיבת ביוב בתל אביב – רק בעזרת מקצוענים

אנו מספקים שירותי ביובית בתל אביב ובכל אזור המרכז לבתים פרטיים, בנייני דירות, משרדים, בתי קפה בתל אביב, מסעדות בתל אביב, חניונים, מפעלים, מוסדות ועסקים מסוגים שונים. המטרה שלנו היא לאתר במהירות את מקור התקלה ולדאוג לפתרונות אפקטיביים במינימום הפרעה שיחזירו אותך להתנהלות שגרתית כמה שיותר מהר. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא צילום הצנרת. ברשותנו ציוד מתקדם לצילום מערכת הצנרת באופן שמאפשר לנו לאתר במדויק את מיקום התקלה ואת הגורם לה ובכך לחסוך לך זמן וכסף.

שומרים על הסביבה בשביל כולנו

צוותי פורטל ביובית כאן לתת לכם מענה מקצועי עם המומחים שלנו שהם בעלי רישיון על פי התקנות המפורטות בחוק. אנו עושים זאת כי אנחנו מאמינים שמקצועיות היא ערך עליון ואחת הדרכים לעבוד בצורה מקצועית ואחראית היא לעבוד על פי הנדרש בחוק. כאשר אנו עובדים על פי התקנות המפורטות בחוק אנו מביטיחים לך שהשירות שניתן לך יהיה מקצועי ויעיל וכי הטיפול בשפכים ובחומרים השונים יבוצע בדרך כזו שתשמור על איכות הסביבה. אנו מפנים את השפכים אך ורק לאתרי פינוי שפכים מוסדרים המוכרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. ידוע שפינוי לא נכון של שפכים יכול לגרום לזיהום של האדמה והאוויר, להתפשטות של ריחות לא נעימים ולפגיעה במים ובסביבה. חשוב לנו מאוד לשמור על סביבה בריאה ובטוחה עבור כולנו.

שאיבות ביוב בתל אביב

 

הניסיון הרב, ההון האנושי, משאיות ביובית מתקדמות והציוד איכותי מאפשרים לנו להציע לך את השירות הטוב ביותר בתחום!
לקבלת הצעת מחיר מיידית 24/7 ניתן להתקשר למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 072-392-3354

שירותי ביובית בקרבת תל אביב: שאיבת ביוב ברמת גן | ביובית בבת ים | שירותי ביובית בבני ברק

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן