תפריט סגור

מחירון ביובית

אם בקרוב אתם צריכים להזמין ביובית לעבודות בביוב אצלכם מומלץ ליצור איתנו קשר על מנת שתדעו מה המחיר הספציפי שתשלמו בעבור השירות שאתם צריכים.
בדף זה תמצאו את המחירים הנפוצים לכלל שירותי הביובית שאנחנו מספקים לקהל לקוחותנו ובכללי תוכלו להבין מה המחיר ההתחלתי עבור השירותים.

מחירון שירותי ביובית

מחירון ביובית עדכני

מומחי פורטל ביובית פועלים בתחום מזה שנים רבות ומחזיקים בידע עשיר וציוד חדשני שיפתור את כל תקלות הביוב שלך במהירות, יעילות ובמחירים אטרקטיביים! בפורטל ביובית ניתן להזמין שירותי ביובית לכל רחבי הארץ, בכל שעה ביממה ולכן אנחנו מזמינים גם אותך להתקשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר מיידית ללא המתנה!

לקבלת הצעת מחיר ניתן לחייג למוקד ההזמנות שלנו בטלפון 072-3923354

כמה עולה שירותי ביובית?

מחירון שירותי הביובית נגזר מסוג השירות ומורכבותו. לעיתים התקלה הנראית בפני השטח איננה התקלה האמיתית ובעצם נובעת מתקלה אחרת אשר גם אותה יש לפתור באותו המעמד. למשל, שורשים שחדרו לצינור הביוב גרמו לסתימה שבעקבותיה העסקדירת המגורים הוצפו. כאן ניתן להבין שישנן 3 תקלות אשר מושפעות מתקלה אחת. לכן, מומחי פורטל ביובית ילוו אותך אישית וידאגו לפתור את הבעיה לעומקה ללא פלסטרים.

סוגי השירותים:

שירות

מחיר

פתיחת סתימות ביוב    החל מ 480 ₪
שאיבות ביוב    החל מ 480 ₪
חיתוך שורשים מהביוב    החל מ 780 ₪
   צילום צנרת ביוב (עד 30 מטר)    החל מ 980 ₪
התקנת שסתום אל חוזר    החל מ 780 ₪
צילום קו ביוב    החל מ 549 ₪
שאיבת הצפות ביוב    החל מ 499 ₪
הזמנת ביובית נמוכה    החל מ 499 ₪

המחירים הנ"ל הנם מחירים כלליים ועשויים להשתנות בהתאם למורכבות ולסוג העבודה.

מה לעשות לפני בחירת שירותי ביובית?

בתחום שירותי הביובית פועלים מספר רב של מתחרים אשר מציעים מחירים שונים שעלולים להיראות מפתים ואטרקטיביים במיוחד. רגע לפני שהעיניים מסתנוורות מהמחיר הנמוך, פורטל ביובית ממליצה לך לבחון את הפרמטרים הבאים:

  • ​חברת ביובית מקצועית חייבת להיות מסוגלת לספק לך סל פתרונות מלא אשר יהיה יענה על כל צורך, ברגע שהוא קורה. תקלת ביוב שלא פתורה עד הסוף יכולה להוביל לנזקים נוספים ולהזמנה מחדש של ביובית

  • ותק – ככל שהחברה ותיקה יותר, כך הידע והציוד שלה טובים יותר. מומחים צריכים לספק לך פתרונות מהירים, יעילים ומקצועיים על בסיס ניסיון העבר שלהם

  • צוות מקצועי – ציוד הוא רק אמצעי והדבר הקובע הוא כמובן הצוות. צוות הביובית הוא הגורם המכריע באיתור התקלה, מהירות תיקון התקה ואיכות התיקון שיאפשר לך טיפול מלא בתקלה וראש שקט לשנים הבאות.

  • זמינות – תקלות ביוב קורות ללא התחשבות בזמן ובעונה ולכן כשהן קורות, צריך לפתור אותן תכף ומיד ללא דיחוי. חברת ביובית רצינית תהיה זמינה עבורך 24/7 עם צוות שיגיע אליך במהירות ויפתור את התקלה מיד

פורטל ביובית מזמין אותך לחייג עכשיו למוקד ההזמנות בטלפון 072-3923354 על מנת לקבל הצעת מחיר ופתרון מיידיים לתקלת הביוב שלך.

כאן לשירותך,

פורטל ביובית

לקבלת הצעת מחיר מדוייקת חייגו אלינו בכל עת
072-3923354

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן