תפריט סגור

ביובית ברמת השרון

העסק מוצף? הביוב של הדירה עולה על גדותיו? יש סתימה בצנרת שמונעת מהמים להתנקז כמו שצריך? אתם זקוקים לשירותי תחזוקה של קווי ביוב בעסק? הגיע הזמן להזמין את צוות המומחים של ביובית!
תוך זמן קצר מרגע ההזמנה נגיע אליך ונדאג לטפל בכל תקלת ביוב אפשרית ונשקם במידת הצורך את תשתיות הביוב הקיימות כדי למנוע את ההצפה הבאה! שירותי ביובית ברמת השרון מזמינים רק מחברה שיש לה רישיון!

להזמנה דחופה של שירותי ביובית ברמת השרון התקשרו אלינו בכל שעות היממה בטלפון: 072-3923354 ותוכלו להיות רגועים שתקבלו שירות מחברה מורשה אשר עומדת בדרישות התקן.

שירותי שאיבת ביוב ברמת השרון

מחירון שירותי ביובית ברמת השרון

כמה עולה ביובית ברמת השרון? מחירי השירותים השונים נעים בטווחים של ב-480 ₪ ועד-1000 ₪ תלוי בתקלה, במורכבותה ובעבודה על פתרון התקלה. יחד עם זאת, צוות ביובית יעשה הכל כדי לתת לך הצעת מחיר אטרקטיבית ומדויקת עבור התקלות הספציפיות שלך.

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב ברמת השרון 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז תל אביב והמרכז
צילום קו ביוב ברמת השרון 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים ברמת השרון 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה ברמת השרון 499 ₪

 

למה חשוב לפנות לחברה בעלת רישיון?

שאיבת ביוב ברמת השרון

רישיון בתוקף מעיד על ציות לחוק ומכיוון שהחוק נועד כדי לצמצם את הנזקים הנגרמים כתוצאה מטיפול רשלני ופגיעה באיכות הסביבה, היתרון ברור מאליו. בנוסף, קיומו של רישיון מעיד על מידת האמינות החברה ועל רצינות. הכרות עם דרישות החוק והתקנים בתחום יעילה גם כשצריך חברה שתיתן מענה לעסקים וחברות.

שירותי ביובית ברמת השרון – הכתובת שלכם

כשאתם זקוקים לשירותי ביובית ברמת השרון, אתם יכולים לפנות אלינו. אנו נדאג לשלוח במהירות רכב ביובית ואנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים, שיתמודדו עם האתגר, יאתרו את המקור לתקלה ויפתרו אותה בדרך הטובה ביותר. מלבד מהירות וזמינות השירות, אנו פועלים בצורה בטיחותית כדי לא לסכן את העוברים ושבים ולא לגרום נזק למערכת הביוב והתשתיות השונות.

פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון – מקצועיות שלא הכרת

בניגוד לפתרונות ביתיים לפתיחת סתימות ולאינסטלטור המהולל, פתרונות ביובית מקצועיים כגון שאיבות ביוב ברמת השרון נדרשים כשהביוב עולה על גדותיו ונראה שלא יעצור לעולם. רכב הביובית החדשני של צוות הביובית מצויד במערכת שאיבה ומערכת לחץ מים גבוה אשר פועלות במקביל ולא תלויות זו בזו בתהליך פתרון התקלה. מערכות השאיבה מסוגלות לקלוט עד 20 קו"ב של שפכים במהירות גבוהה מצד אחד ומהצד השני צינור הלחץ הגבוה מסוגל לפלוט מים שישחררו כל סתימה ולא משנה באיזו תשתית מדובר כך שהתקלה נפתרת באופן מוחלט.

סתימות – למה הן קורות?

סתימות ביוב נגרמות ממגוון סיבות כגון שורשים שצמחו לתוך הביוב, זריקת חומרים שאינם מתכלים לאסלות ולפתחי הניקוז כמו למשל תחבושות, חיתולים ומגבונים לחים, מערכת ביוב ישנה ומתפוררת או תכנון לקוי של הצנרת בבניין. עם כל זאת, הגורם מספר אחד הוא תחזוקה לקויה. לרוב התקלה תופסת אותנו לאחר שהיא קורית מכיוון שאנחנו לא חושבים על תחזוקה שוטפת של קווי הביוב שלנו. צוותי ביובית ממליצים לך להקדים תרופה למכה ולהזמין עוד היום את צוות המומחים שלנו כדי לבצע שטיפה של קווי ביוב ותחזוקה שוטפת ובכך למנוע תקלות עתידיות!

שאיבות ביוב ברמת השרון – כי זה מה שאנחנו יודעים הכי טוב לעשות

ביובית ברמת השרון

חייבים לבצע שאיבת ביוב ברמת השרון ובסביבה? אנו מטפלים במגוון רחב של בעיות הקשורות למערכת הביוב. אם אתם זקוקים לשאיבת מים או איזורים מוצפים בבית או בעסק ולפתיחת סתימות, אנחנו הכתובת לכך. בנוסף, נוכל לעזור גם במקרים של שאיבת בורות ביוב, שטיפות ביוב, ניקוי שורשים ותחזוקה של בורות ספיגה. את כל הבעיות הללו אנו פותרים באמצעות צוות עובדים מקצועי ורכב ביובית מאובזר.

אנו דואגים לעבוד על פי החוק מההתחלה ועד הסוף ולכן, את מי השפכים שנשאב, נדאג לפנות לאתר ריקון מאושר על פי הנחיות המשרד לאיכות הסביבה.

רוצים להיות רגועים שתקבלו שירות הגון, בטיחותי ויעיל? בכל בעיה הקשורה לביוב, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

להזמנת פתרון מהיר לתקלות ביוב ברמת השרון יש להתקשר אלינו 24/7 בטלפון: 072-3923354

שירותי ביובית בקרבת רמת השרון: שאיבת ביוב בהוד השרון | ביובית בכפר שמריהו | שירותי ביובית בהרצליה

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן