תפריט סגור

שאיבת בור שמן

מהו בור שמן וכיצד נוכל לסייע לכם בתחזוקה נכונה של בורות אלו? 

בור שמן הוא מתקן שנועד להפריד את הנוזלים השומניים מיתר הנוזלים, באמצעות אגירה בבור מיוחד. בורות אלו נמצאים בשימוש בעיקר במקומות מסחריים או תעשייתיים, כמו בתי מלון, אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה ומפעלים. למעשה, בכל מקום בו יש הצטברות גבוהה של נוזלים שומניים כחלק מהעבודה השוטפת, מוטלת על האחראי חובה להתקין בור שמן.

על מנת לשמור על פעילות תקינה מומלץ לבצע שאיבת בור שמן לפחות פעם בשנה.

שאיבת בורות שמן

מחירון שאיבת בורות שמן

אז כמה עולה לשאוב בור שמן? צפו במחירון הכללי שלנו:

שירות מחיר מידע נוסף
שאיבות בור שמן 499 ₪ *המחיר התחלתי ומשתנה בהתאם לגודל הבור
פתיחת סתימות 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
צילום קו ביוב במרכז 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים במרכז 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה במרכז 499 ₪

מה המטרה של בורות שמן?

בורות שמן נועדו כדי להפריד את השמן מיתר הנוזלים וכך למנוע מצב של סתימה או נזק למערכת הביוב. במידה ולא מרוקנים את בורות השמן בתדירות הנדרשת, יכול להיווצר גם נזק לתשתית הביוב ובנוסף גם מפגע תברואתי.

מה אנחנו עושים?

טלפון אחד ואנו נדאג להגיע אליכם עם ביובית מצוידת, עליה מותקן מיכל אגירה נפרד לשמנים ולנוזלים. נבצע שאיבה של בור השמן באמצעות צינור יניקה ולאחר מכן נשטוף אותו בלחץ מים גבוה. את השמנים שנאגרו במיכל נוביל לאתר ריקון מורשה ונחזור על הפעולה בתדירות הנדרשת, כדי למנוע מצב שהבור יעלה על גדותיו.

אם בור השמן נמצא במקום בעייתי, נמצא דרך להגיע אליו ולבצע ריקון של הבור בצורה יעילה, באמצעות הארכת צינור או ביובית קטנה, המיועדת בדיוק למקרים מסוג זה.

מה לגבי רישיון?

שאיבת בורות שמןמי שעוסק בשאיבת בורות שמן ופינוי השמנים לאתרי פסולת ייעודיים, צריך להחזיק ברישיון. לחברתנו יש את כל האישורים הנדרשים ואנו פועלים על פי תקנות המשרד לאיכות הסביבה.

הצוות שיגיע אליכם מורכב מאנשי מקצוע בעלי ידע נרחב וניסיון בתחום, והוא ערוך לתת לכם שירות איכותי, מהיר ויעיל. לשאיבת בור שמן או שירותי תחזוקה קבועים, חייגו אלינו ונשמח לתת לכם פרטים מלאים.

 

למה לבחור פורטל ביובית?

מעבר לספיגת בור שמן, באתר פורטל ביובית ניתן למצוא מענה מלא לכל תקלות הביוב הקיימות היום כגון פתיחת סתימות ביוב, שאיבות ביוב, חיתוך שורשים מהביוב, צילום צנרת ביוב, התקנת שסתום אל חזור, צילום קו ביוב, שאיבת הצפות ביוב ושירותי ביובית נמוכה לקניונים ולחניונים. מומחי פורטל ביובית מנוסים מאוד בתחום הביוב ויודעים להעניק מענה אמיתי ומלא לכל תקלת ביוב בין אם היא בעסק או בדירה שלך. הציוד החדשני בתוספת צוות מקצועי וידע רב מעניקים לך שקט נפשי בבחירת מומחים מאתר פורטל ביובית.

תחזוקה שוטפת 

רוב תקלות הביוב הקיימות ניתנות למניעה אם רק יגלו אותן בזמן!

ניקח לדוגמא את המקרה הבא:
לקוח התקשר נסער באמצע הלילה כי התעורר במקרה משינה וגילה הצפה רצינית בדירה שלו. כשמומחי פורטל ביובית הגיעו אל הבית, הם מיד שאבו את כל המים ופינו את ההצפה כשעל פניו, התקלה הסתיימה. צוות המומחים עתיר הניסיון ידע שאין מים בלי סתימה ובדק את תשתיות הדירה. מבדיקה שערכו גילו לתדהמתם שקו הביוב של הדירה סתום לגמרי מהאויב מספר 1 של התשתיות – מגבונים לחים. תוך התייעצות עם ועד הבית, צוות המומחים בדק את תשתיות הבניין ומצא שהקווים מהבניין סתומים לגמרי ועוד רגע כל הבניין מוצף! מיד צוות המומחים פעל בשיתוף פעולה לשאוב את צינור הביוב ולסלק את הפסולת שהצטברה ואיימה לשתק את הבניין כולו.

המסקנה היא: לא תמיד התקלה הראשונה שרואים היא התקלה האמיתית ותמיד יש להזמין צוות מקצועי ומנוסה שיבין בדיוק את גורם התקלה ויפעל במהירות לפתור את התקלה מהשורש על מנת להעניק פתרון מלא ואיכותי. בנוסף, הזמנה של תחזוקה שוטפת הייתה מונעת את ההצפה בדירה ואת פוטנציאל ההצפה בבניין כולו וחוסכת כסף לדייר ולבניין בו התרחשה ההצפה.

לייעוץ ללא התחייבות ולקבלת מגוון שירותי ביובית חייגו אלינו למספר טלפון 072-392-3354 ונשמח לעמוד לשירותכם

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן