תפריט סגור

פתיחת סתימות בלחץ מים

הפתרון שלנו לפתיחת סתימות מורכבות במערכת הביוב במרחב הפרטי והציבורי.

סתימות ביוב בבית או בעסק זה סיפור מאתגר. הריחות הלא נעימים וההפרעה לשגרה יכולים לפגוע באיכות החיים ובמקרים מורכבים יותר להוביל גם להצפה של מי שפכים והתפתחות מפגע תברואתי. איך אנו מטפלים בכך? באמצעות רכב הביובית שלנו.

שירות פתיחת סתימות בלחץ מים גבוה

פתיחת סתימות בלחץ מים – מגיעים לכל מקום, מטפלים בכל תקלה

רכב ביובית הוא רכב תפעולי מיוחד, הנועד בעיקר לפתרון בעיות הקשורות למערכת הביוב ומכאן שמו. אנו מחזיקים בביובית כדי לתת ללקוחותינו את המענה הטוב והמקצועי ביותר, למגוון רחב של בעיות.

אם נתקלתם בסתימה מורכבת בצנרת הבית או מערכת הביוב בשטח פרטי וציבורי, לא תוכלו לתקן זאת באמצעים הרגילים. במצב כזה תיקון יעיל אפשרי רק באמצעות שטיפה חזקה בלחץ מים גבוה.פתיחת סתימות בלחץ מים

אנו נדאג להגיע אליכם עם צוות עובדים מיומן ובעל ניסיון בתפעול הרכב ופתיחת סתימות, כשלצדנו רכב ביובית מאובזר, הכולל מיכל מים וצינור סילון. במידת הצורך, כמו מקרים של הצפות ובורות ביוב שעולים על גדותיהם, נדאג לשאוב קודם את תכולת הביוב ורק לאחר מכן נבצע שטיפה של הצנרת.

שילוב שתי הפעולות, שאיבה ושטיפה בלחץ מים, מאפשרים לנו לסלק את הגורמים החוסמים השונים היכולים להיות בעומק הצנרת, כמו שורשים שצמחו בין החיבורים או פסולת. כל אלו יישטפו עם הזרם החזק ואתם תוכלו לחזור ליהנות משימוש תקין בתשתית הביוב.

אנו ערוכים להגיע עם הביובית גם למקומות בעייתיים, כמו רחובות צפופים, מבנים סגורים או מקומות נמוכים כמו חניונים בהם יש הגבלת גובה. המטרה שלנו היא לשחרר את הסתימה ולדאוג שלא תזדקקו לשירותנו שוב בזמן הקרוב.

כדי לתפעל ביובית ולפתוח סתימות בלחץ מים גבוה, צריך להיות אנשי מקצוע מנוסים. בפעם הבאה שאתם נתקלים בבעיה, אנחנו כאן לשירותכם.

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן