תפריט סגור

תיקון צנרת ביוב

תיקון צנרת ביוב בצורה יעילה, מהירה וטובה יכול להתבצע רק בידי חברה מקצועית. קראתם לנו? 

יש סיבות שונות אשר יכולות לגרום לבעיות בצנרת הביוב, בין אם מדובר בבית מגורים או במבנה המשמש לעסק או לארגון מסוג אחר. בעיות בצנרת הביוב יכולות להסתיים בסתימות ביוב חוזרות ונשנות, פיצוץ צינור והצפות של מי שפכים במרחב הפרטי או הציבורי ולכן פורטל ביובית ממליץ לך להיות עם האצבע על הדופק ולבקש שירותי תחזוקה שוטפת של ביובית.

תיקוני צנרות ביוב

הגורמים לבעיות בצנרת הביוב

תשתיות ישנות שאינן עומדות בעומס ולכן קורסות

רוב הבניינים בישראל בניינים ישנים אשר לצערנו לא עוברים תחזוקה שוטפת על ידי גורם מוסמך. תשתיות אלו לא עומדות בקצב גידול האוכלוסייה ונסתמות בעקבות הדחה של חומרים בלתי מתכלים. הצינורות הישנים מתחילים להתמלא ולהיסדק מהעומס המופעל עליהם, דבר שמוביל לפיצוצים בצינור ועלויות גבוהות של תיקון.

נזק שנגרם לצנרת בעקבות צמיחת שורשים שיוצרים סדקים ולעתים אף שבר

צמחים מטבעם נמשכים למים וכאמור צינורות הביוב מלאים בנוזלים אשר רוויים במינרלים אשר חיוניים לעצים. מספיקים סדקים קטנים ונזילה מיקרוסקופית של מים כדי למשוך את הצמחים אל הצינורות. השורשים עוטפים את הצינור ולאט לאט חודרים אליו ולבסוף משתלטים על כל הצינור וסותמים אותו.

פסולת שנשטפה לתוך הצנרת וגרמה לחסימות וסתימות מורכבות

שימוש לא נכון והשלכה של פסולת כבדה לביוב גורמת להיווצרות שומנים שבתורם לוכדים פסולת אחרת ויחד סותמים את הצינור וגורמים להצפות במקרה הטוב ולפיצוצים בצינור במקרה הפחות טוב.

מחיר תיקון צנרת ביוב ושירותים נוספים

אז כמה עולה לתקן צנרת ביוב? צפו במחירון הכללי שלנו:

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות בצנרת ביוב 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב והצנרת 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום צנרת ביוב 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
תיקון צנרת עקב שורשים בביוב 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה 499 ₪

תיקון צנרת ביוב על ידי מקצוענים

לטיפול חובבני או רשלני בצנרת ביוב יכולות להיות מספר השלכות וביניהן, חוסר טיפול אפקטיבי במקור התקלה וגרימת נזק חמור יותר לדירה / לעסק ואף לבניין כולו. פורטל ביובית ממליץ לך לא לנסות לתקן את התקלות לבד ומהצד השני לא להתפתות למחירים נמוכים מדי שעלולים להעיד על טיב העבודה. לכן, תיקון צנרת ביוב חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע בעלי ידע מתאים וניסיון וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים לכם.

אנו מבצעים תיקוני צנרת בבתים פרטיים, בנייני מגורים, עסקים, מבנים וגם תשתיות ציבוריות. צוות העובדים שלנו יגיע לכתובת מצויד במכשור מתקדם, יערוך אבחון של מקור התקלה ובהתאם לכך יבחן את הפתרונות האפשריים הטובים ביותר ויבצע אותם במהירות, ביעילות ובמחירים סופר אטרקטיביים.

תיקון צנרת ביוב

יש שיטות שונות לתיקון צנרת ביוב, ואנו נבחר ביניהן בהתאם לחומרת המצב והגישה למקור התקלה. התיקון עצמו יבוצע תוך גרימת הרס מינימלית אם בכלל, באמצעים טכנולוגיים משוכללים ובמידת הצורך גם רכב ביובית לביצוע שטיפות קווי ביוב בלחץ מים גבוה ושאיבות מי שפכים ופסולת. לעתים הבעיה תצריך החלפה של חלק מהצנרת ואז נשתמש בחומרים איכותיים העומדים בתקן, ונבצע את ההתקנה במהירות וביעילות, כדי לאפשר לכם שימוש תקין במערכת הביוב. אנחנו נעשה הכל כדי שהתהליך יהיה כמה שיותר קל ומהיר על מנת להחזיר את המצב לשגרה. התיקונים שלנו יבוצעו מתוך מחשבה מעמיקה על איכות הפתרון כדי שהתקלה הזו והתקלות האחרות לא יחזרו.

בנוסף, פורטל ביובית ממליצה לך לבצע בדיקות תקופתיות ותחזוקה שוטפת לצינורות הביוב על מנת להבטיח שהקווים נקיים, פתוחים ולא מכינים לך הפתעה נוספת. היתרונות בשכירת מומחי פורטל ביובית הם רבים ונעים מזמינות מלאה 24 שעות ביממה, מכשור מקצועי ומתקדם וכמובן שנים ארוכות של ניסיון עם כל מערכות הביוב הקיימות וכל תקלות הביוב שמגיעות איתן.

שירות תיקון צנרת ביוב 24/7

זקוקים לתיקון צנרת ביוב? אנו מציעים לכם שירות מהיר, נקי, יעיל ובטוח במחירים תחרותיים עם אחריות לכל סוג תיקון של תקלות הביוב שלך. המוקד שלנו זמין 24 שעות ביממה, בכל יום בשנה. חייגו אלינו: 072-392-3354

קראו מידע נוסף אודות חידוש צנרת ביוב.

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן