תפריט סגור

מתכננים להזמין קבלני ביוב? דעו מה הכי חשוב לשאול!

קבלני ביוב

שאלות ותשובות אודות קבלני ביוב שכל אחד צריך לדעת

כשהמים לא יורדים טוב בפתח הניקוז של האמבטיה והכיור, או כשאתם מריחים ריח רע שעולה מהביוב, כדאי להזמין אינסטלטור. אינסטלטור הוא איש מקצוע אשר יכול לתת מענה במגוון רחב של מצבים, החל מסתימה קלה בצנרת ועד לבעיות הנובעות מאיטום הגומיות. עם זאת, כאשר מדובר בבעיה מורכבת, צריך להזמין קבלן ביוב.

קבלני ביוב

מהם תחומי הפעילות של קבלני ביוב?

קבלן ביוב הוא איש מקצוע אשר יכול לתת שירות בתחומים הבאים: תכנון תשתית ביוב למבנים, עסקים ומוסדות, תחזוקה ושטיפה של קווי ביוב, פתרון תקלות מורכבות במערכת הביוב כמו פיצוץ צינור מרכזי, סתימות, הצפות ונזקים שנגרמו לחלקים שונים בצנרת.

האם יש צורך ברישיון מיוחד?

קבלן ביוב צריך להחזיק ברישיון ואישורים לפי אופי העבודה שהוא מבצע. לדוגמה: רישיון לפינוי מי שפכים לאתר ריקון ייעודי לקבלן אשר עוסק בשאיבת הצפות או ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה ושומן.

מה לגבי ביטוח?

אחת הנקודות שכדאי לבדוק היא האם יש לקבלן ביטוח בתוקף, אשר יכסה את עבודתו. במקרים של נזק לביוב או פגיעה ברכוש, חשוב שיהיה כיסוי להוצאות הכרוכות בתיקון המצב או לשם פיצוי.

באיזה ציוד משתמש קבלן ביוב?

קבלן ביוב יכול להשתמש בכל הכלים המיועדים לעבודה עם מערכת ביוב והתקלות השונות היכולות להתעורר, החל מכלים מכאניים פשוטים ועד למצלמה אופטית ורכב ביובית.

איך בוחרים קבלן ביוב?

ביצוע עבודות ביוב מצריכות ידע מקצועי רב וגם ניסיון. מדובר במשימה עדינה ומורכבת ולכן חשוב לבחור קבלן ביוב בעל המלצות ומוניטין.

אם אתם מחפשים קבלן ביוב, תוכלו לפנות אלינו. אנו מחזיקים בכל האישורים ודואגים לבצע את העבודות על פי התקנים המחייבים ולשביעות רצונם של הלקוחות. ומה לגבי המחיר? גם כאן ממתינה לכם הפתעה נעימה.

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן