תפריט סגור

ביובית בכפר סבא

ביובית בכפר סבא – השירותים שחברתנו מציעה ומתי כדאי להזעיק אותנו? כל מה שצריך לדעת במקום אחד!

אנחנו מודעים לכך שתקלות במערכת הביוב בבית, בעסק או במשרד, הן הדבר האחרון שאתם רוצים להתמודד אתו ולכן הקמנו את פורטל ביובית. כאן באתר ניתן למצוא מומחי ביובית מנוסים ובעלי וותק ומוניטין רבים בתחום הביוב. המומחים שלנו יגיעו למוקד התקלה במהירות ויטפלו בה ביעילות ובמקצועיות. כדי להקל עליכם אנו מציעים לכם מגוון שירותי ביובית בכפר סבא אשר יורידו את דאגת הביוב מהראש אחת ולתמיד!

שירותי ביובית בכפר סבא

מחירון שירותי ביובית בכפר סבא

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בכפר סבא 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בכפר סבא 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז מרכז
צילום קו ביוב בכפר סבא 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בכפר סבא 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בכפר סבא 499 ₪

זקוקים לשירותי ביובית בכפר סבא? נעים להכיר!

חברתנו מתמחה בשירותים הקשורים לתחום הביוב, וצוות העובדים שלנו מוכשר ומנוסה באיתור ופתרון מגוון תקלות ביוב, בצנרת ישנה ובצנרת חדשה. בין השירותים שאנו מציעים לכם ניתן למנות את הרשימה הבאה:

  • שאיבות ביוב בכפר סבא
  • שטיפות ביוב כולל ניקוי שורשים בצנרת
  • שאיבת הצפות ביוב בבתים פרטיים, דירות ובניינים
  • שאיבת הצפות בעסקים, מוסדות וארגונים
  • פתיחת סתימות ביוב
  • ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה

פורטל ביובית הוא התחנה הסופית שלכם בכל מה שקשור לתקלות ביוב. הניסיון הרב שלנו לימד אותנו שתקלות ביוב אף פעם לא מתחילות מעצמן. כמעט תמיד התקלה הראשונית (הצפה, סתימה וכו') מעידה על תקלה אחרת, חמורה יותר, אשר נחבאת אל הכלים.

ביובית בכפר סבא

שאיבת ביוב בכפר סבא – לא לחכות שיהיה מאוחר מדי

כשמדובר בתקלה בתשתית הביוב, לא כדאי לחכות יותר מדי, אחרת אתם עלולים לגלות שבמקום בעיה קלה אתם מתמודדים כעת עם בעיה מורכבת וחמורה הרבה יותר. זה יבוא לידי ביטוי גם בזמן שייקח לפתור את התקלה וגם במחיר שתצטרכו לשלם עבור התיקון. לא חבל?

במידה והתגלתה תקלה חוזרת, בדגש על חוזרת, יש להתייעץ עם מומחים כי כנראה שפתרון בייתי ואינסטלטור לא יספיקו כדי לפתור את התקלה. אם דיירי הבניין השליכו פסולת כבדה מזה תקופה ארוכה, כנראה שצינור הביוב סתום ולא יעזרו חומרים כאלו ואחרים של פתיחת סתימות. במקרה כזה דרוש לקרוא לרכב ביובית אשר יגיע למקום ויבצע שאיבה של צינור הביוב ושטיפה בלחץ גבוה לאחריה.

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, כך שתוכלו להזמין אותנו בכל עת לאבחן את מקור התקלה ולמצוא לה פתרון, לפני שהדברים מתדרדרים. אנו זמינים גם כאשר מדובר במקרי חירום דחופים, כמו הצפות שיש לשאוב באופן מיידי או פיצוץ בצנרת. על מנת לא להיות מופתעים מתקלות כאלו ואחרות, פורטל ביובית ממליץ להשתמש בשירותי תחזוקה שוטפת במסגרתם יגיע רכב ביובית אחת לתקופה ויאבחן את מצב הביוב בדירה/בעסק. שירות זה משתלם במיוחד, גם בזכות מחירו הנגיש, אך בעיקר בזכות היכולת לזהות ולמנוע תקלות ביוב חמורות כמו פיצוץ בצנרת, חדירת שורשים לצנרת והצפות ביוב לא נעימות.

רכב הביובית שלנו בדרכו אליכם כדי לתת מענה כולל למגוון בעיות העלולות להתעורר בתחום הביוב, אנו מעסיקים עובדים בעלי ידע נרחב שרכשו ניסיון ומיומנות במהלך השנים, בהתמודדות מול תקלות שונות. כמו כן, אנו דואגים לציוד מתקדם ומשוכלל, כמו רכב ביובית שיכול לסייע בפתרון של בעיות מורכבות ואף ביובית נמוכה אשר מתאימה למשימות מיוחדות כמו שאיבת ביוב מחניונים וקניונים באמצעות ביובית נמוכה ושאיבת הצפות ממקלטים ומרתפים.

הצוותים שלנו ערוכים לטפל בכל תקלות הביוב ולהעניק לכם שירותי ביובית בכפר סבא בכל זמן ביום ובכל יום בשנה.

שאיבות ביוב בכפר סבא

ניקוי קווי ביוב בכפר סבא

ניקוי קווי ביוב זו פעולה בסיסית במסגרת תחזוקה מונעת ופתרון תקלות במערכות ביוב. מדובר בפעולה פשוטה באופן יחסית, כאשר התועלת מביצועה גבוהה מאוד. המשמעות של מערכת ביוב נקייה הינה זרימה תקינה של הביוב, ללא הצפות ביוב, ריחות רעים ושלל בעיות אחרות.

פעולת השטיפה בלחץ מים גבוה מוודאת שהפסולת והלכלוך שנדבקו לקווי הביוב פשוט ימשיכו הלאה, ולא יגרמו לסתימת ביוב. פעולה זו נעשית על ידי הביובית, אשר מזרימה לחץ מים גבוה במיוחד בזכות משאבת לחץ מקצועית.

מבחינת עלות תועלת מדובר בשירות מומלץ ביותר, כאשר התדירות הרצויה הינה אחת לשנה. בשורה התחתונה, אם אתם רוצים למנוע תקלות בביוב, אל תוותרו על פעולת שטיפת קווי ביוב.

במקרים בהם הצטברה פסולת כדוגמת חולות, אבנים ומגבונים בשוחות הביוב חשוב לנקות גם את שוחות הביוב. ניקוי השוחות מבוצע באמצעות פעולה משולבת של ניקוי שוחות הביוב בלחץ מים גבוה וכן שאיבת שוחות הביוב.

חברתנו מציעה שירות ניקוי קווי ביוב באמצעות ביובית בכפר סבא במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם, ולבצע את העבודה בצורה פדנטית.

חיתוך שורשים בביוב

נפתח בהארה חשובה. אם אנו רוצים לחסל את השורשים לצמיתות, אין קיצורי דרך. חובה לבצע את העבודה בצורה יסודית, שתבוצע על ידי עובדים מיומנים כולל שימוש באמצעים המתאימים. לא מבינים מה הקשר בין שורשים לאתר העוסק בביוב? נלמד אתכם על תופעה מפתיעה ואולי אף מרתקת. במערכת הביוב קיים שפע של מזון אורגני ותנאי מחייה אופטימליים, לא אנחנו לא מתבלבלים. אנו מתייחסים לתנאי מחייה עבור שורשי צמחייה.

עקב התנאים המדהימים עבורם, השורשים חודרים למערכת הביוב דרך פתחים קיימים ואף שוברים קווי ביוב וחודרים דרכם. השורשים גורמים לסתימות ביוב לא פשוטות עקב הסתבכות מגבונים בשורשים ויצירת מוקדי סתימה מורכבים. אגב, נזקי השורשים לא מסתכמים בסתימות ביוב. השורשים מפעילים לחץ כבד על צנרת הביוב וגורמים לשברים, סדקים ומעיכות. מדובר בתקלות מורכבות שעלות תיקונן איננה זולה.

פעולת ניקוי שורשים בביוב מבוצעת תוך הקפדה על הצעדים הבאים:

  1. צילום צנרת הביוב – צילום הצנרת מאפשר לצוות העבודה להתאים את הטיפול הנכון. בזכות ממצאי הצילום הצוות יבין היכן השורשים, מה עובי השורשים, האם יש זוויות בצנרת ועוד.
  2. חיתוך השורשים בביוב – חיתוך השורשים נעשה באמצעות סכינים שמסתובבים במהירות וחותכים את השורשים.
  3. שטיפת קו הביוב – לאחר חיתוך השורשים חשוב לשטוף את קו צנרת הביוב, כך שצנרת הביוב תהיה נקייה משורשים. שטיפת הקו מבוצעת באמצעות ביובית בכפר סבא אשר מזרימה מים בלחץ גבוה.
  4. צילום צנרת הביוב פעם נוספת – מומלץ לבצע צילום חוזר של צנרת הביוב. צילום זה נועד לוודא שאכן השורשים חוסלו והצנרת נקייה משורשים. עדיין קיימים שורשים בצנרת הביוב? יש לחזור על שלבים 1-4 פעם נוספת.
  5. הדברת השורשים – בהתאם להמלצת צוות העבודה ניתן לבצע הדברת שורשים בשיטות ירוקות ללא פגיעה סביבתית.
  6. תיקון צנרת במידת הצורך – במידה והשורשים גרמו לנזקים לצנרת כדוגמת שברים וסדקים, יש לתקן את צנרת הביוב. תיקון צנרת ביוב לא תמיד הכרחי, ויש להתייעץ על הנושא עם צוות העבודה.

זה המקום לציין שחברתנו מציעה כשירות ניקוי שורשים בביוב כולל שימוש במגוון אמצעים כדוגמת מכשור חשמלי לחיתוך שורשים, רובוט לעבודות צנרת וכמובן בעזרת ביובית בכפר סבא.

נתקלתם בבעיה במערכת הביוב ואתם זקוקים לשירותי ביובית בכפר סבא?
אנחנו בדרך אליכם עם הציוד הכי חדש והצוות המנוסה ביותר. פורטל ביובית יעשה הכל כדי להחזיר את המצב לקדמותו ואתכם לשגרה במינימום זמן, מקסימום יעילות ובמחירים הטובים ביותר. לייעוץ והזמנות חייגו אלינו בכל עת: 072-392-3354

שירותי ביובית בקרבת כפר סבא: שאיבות ביוב בפתח תקווה | ביובית בראש העין | פתיחת סתימות ביוב ברמת השרון

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן