תפריט סגור

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב מבצעים רק על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון, כדי למנוע בעיות בצנרת. 

אחד האתגרים הגדולים ביותר במערכת הביוב, זו העובדה שכל הצנרת נמצאת מתחת לפני השטח ולכן קשה לזהות או לאתר מוקדם תקלות, לפני שהן הופכות לחמורות. פסולת שנשטפה לתוך הצנרת עלולה ליצור חסימה שתלך ותגדל, השלכת חומרים לא מתכלים עלולה לסתום את זרימת הנוזלים ובלאי של הצנרת עלול להחמיר ולגרום להתפוררות ושברים, בלי שנראה זאת קורה.

מטבע הדברים, הדבר פחות נפוץ במערכות ביוב ביתיות מכיוון שהן קטנות יותר ופועלות בנפחים קטנים יותר. במערכות ביוב מורכבות יותר כמו למשל באזורי תעשייה, אזורי מסחר, קניונים ומבני משרדים גדולים, ניתן למצוא כמויות פסולת גדולות הרבה יותר אשר מחייבות תחזוקה שוטפת.

אתר פורטל ביובית ממליץ לך לבצע תחזוקה שוטפת על מנת למנוע תקלות גדולות יותר שיגרמו להרבה יותר כאב ראש ובזבוז מיותר של כספים.

שטיפה וניקוי של קווי ביוב

נתקלת בסתימה? הגיע הזמן לשטיפה! 

מעבר לתחזוקה שוטפת, שטיפת קווי ביוב יכולה לסייע במקרים של סתימת ביוב. כפי שלמדת, שימוש לא נכון והדחה של חומרים לא מתכלים לקווי הביוב גורמים לסתימה אשר על מנת לפתוח אותה צריך להשתמש בקצת יותר מהפומפה המוכרת לכולנו. שטיפה בלחץ גבוה משחררת את כל החומרים האלו ומחדשת את הזרימה בקווי הביוב. פורטל ביובית ממליץ לך לא להסתמך על שטיפת קווי הביוב ולנהוג באחריות כאשר מדיחים את האסלה בבית ובמשרד.

מחירון שטיפת קווי ביוב ושירותים נוספים

אז כמה עולה לשטוף קו ביוב? צפו במחירון הכללי שלנו:

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום קו ביוב
549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה 499 ₪

שטיפת קווי ביוב – איך מתמודדים עם האתגר?

אנחנו מציעים לכם שירותי שטיפת קווי ביוב, באופן קבוע. הניסיון שלנו מראה שניקוי ותחזוקה שוטפים של קווי הביוב, מפחיתים את אחוז התקלות ומאפשרים לשמור על הצנרת במצב תקין למשך שנים רבות.

באמצעות השטיפה אנו מנקים את דפנות הצנרת כך שחומרים שומניים ופסולת אשר נדבקו לקצוות, יוסרו ויישטפו ביחד עם הזרם. כמו כן, הפעלה של לחץ מים גבוה יכול לסייע לסלק גורמים חוסמים ושורשים אשר צומחים בעומק הצנרת.

שטיפת קווי ביוב

שטיפת קווי ביוב – רק חברה מקצועית!

רק חברה מקצועית יכולה לבצע שטיפה של קווי ביוב. הסיבה פשוטה: יש צורך בניסיון, מיומנות וציוד מתקדם כדי לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. אנו מבצעים שטיפה של קווי ביוב במרחב הציבורי וגם עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. כדי לעשות זאת, אנו מגיעים עם ביובית מאובזרת וצוות אנשי מקצוע מוסמכים. מלבד שטיפת הקווים, נדאג לצלם את הצנרת עם מצלמה אופטית מיוחדת, כדי לבדוק את מצב הצנרת מבפנים ולאתר תקלות מבעוד מועד. צילום הצנרת זהו כלי מקצועי אפקטיבי במיוחד שאנו נעזרים בו כדי לבצע תחזוקה שוטפת.

מה זה בעצם ביובית?

ביובית היא הכלאה של משאית, רכב ואמצעי להכלת מים. על הביובית ניתן למצוא זרנוק מים בלחץ גבוה וצינור יניקה המסוגל לשאוב כמות גדולה של נוזלים בזמן קצר. שני הכלים האלה, בשיתוף צוות מומחי הביוב כמובן, מייצרים לך פתרון מלא ומקיף לכל תקלות הביוב הקיימות כיום. בנוסף, רכבי הביובית מצוידים במצלמות מיוחדות אשר יודעות להתחקות אחרי נזילות ולאתר את מקור התקלה בזריזות. קיימים שני סוגים של ביוביות – ביובית רגילה וביובית נמוכה. שתיהן מצוידות באותן המכשור כשההבדל היחידי הוא גודלן וגודל מיכל הנוזלים שלהן. ביובית נמוכה תשמש לעבודה במקומות קטנים וצפופים כמו חניונים וקניונים ואילו הביובית הרגילה תשמש לעבודות במקומות פתוחים שלא מצריכים תנאי עבירות מסויימים.

את שתי הביובית ניתן למצוא אצל מומחי הביוב של פורטל ביובית כשהבחירה ביניהן תתבצע אך ורק לפי תנאי השטח. הבחירה ביניהן לא תלויה בהצלחת פתרון התקלה אלא בדיוק להיפך – שימוש נכון בסוגי הביוביות תעזור לפתור את התקלה במהירות ובמקצועיות.

תחזוקה בתדירות קבועה תמנע נזקים בביוב ותעזור לשמור על צנרת תקינה ופעילה. לבירור פרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 072-392-3354

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן