תפריט סגור

ביובית בגבעת שמואל

מחפשים שירותי ביובית בגבעת שמואל? לשירות מהיר, זמין ומקצועי אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שעה ובכל יום!

הביוב שוב עלה על גדותיו? יש הצפה במשרד? ואולי אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת של קווי הביוב במפעל? תושבי גבעת שמואל ובעלי עסקים מקומיים יודעים שיש כתובת אחת שאפשר לפנות אליה: פורטל ביובית.

מגוון הלקוחות החוזרים שלנו בהחלט מעידים על איכות פתרונות הביוב שלנו וכמובן על השירות המלא שאנחנו מעניקים.
תקלות ביוב פותרים רק בפורטל ביובית!

שירותי ביובית בגבעת שמואל

מחירון שירותי ביובית בגבעת שמואל

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בגבעת שמואל 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בגבעת שמואל 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז מרכז
צילום קו ביוב בגבעת שמואל 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בגבעת שמואל 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בגבעת שמואל 499 ₪

כל פתרונות הביוב ברכב אחד

רגע לפני שממשיכים, מהו בעצם רכב הביובית?
כולנו מכירים את פתרונות הביוב הביתיים וניסינו לפתור תקלות כאלו בעצמנו ואפילו קראנו לאינסטלטור כדי שיהיה הסמכות המקצועית ויסיים את התקלה. פתרונות אלו מומלצים לתקלות ביוב קלות כגון שיערות שנתקעו בצנרת או סיפון סתום. הביובית מיועדת לתקלות מורכבות וחמורות שדורשות התערבות כירורגית בצנרת הביוב. רכב הביובית מורכב ממיכל קיבול גדול, צינור יניקה רב עוצמה וזרנוק מים בלחץ גבוה.

מעבר לכך, מומחי הביוב של פורטל ביובית משתמשים במצלמות תרמיות, מצלמות רובוט ומצלמת סיב אופטי כדי לאתר את התקלה בצורה נקייה ומהירה ללא פירוק אריחים ורצפות! בנוסף, רכב הביובית מסוגל לשאוב את כל סוגי הנוזלים כגון ביוב, הצפות מים, שמנים ושפכים תעשייתיים ויודע להתנהל עם כולם ולנקז אותם למקומות המתאימים.

ביובית בגבעת שמואל – כל השירותים תחת קורת גג אחת

אנחנו מספקים שירותי שאיבות ביוב בגבעת שמואל מכל הסוגים , כולל שאיבת הצפות בבתים פרטיים, שאיבת הצפות בעסקים, שטיפות ביוב, פתיחת סתימות בביוב, שאיבת בורות ביוב, ניקוי שורשים ותחזוקה של בורות ספיגה, כך שפורטל ביובית מהווה תחנה סופית לכל התקלות וכמובן לתחזוקה השוטפת אשר נחוצה על מנת לשמור על צנרת ביוב תקינה.

תחזוקה שוטפת מאוד מומלצת לעסקים וגם לבתים פרטיים ולבנייני מגורים. בגלל שצנרות הביוב בישראל לרוב ישנות, אי אפשר לצפות מתי תקרה תקלת הביוב הבאה ולכן צריך להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שקשור לתפעול מערכות הביוב. פעולת תחזוקה שוטפת אחת לתקופה יכולה לגלות תקלות עתידיות ולטפל בהן בזמן עוד לפני שהן קורות ובכך לחסוך לכם המון כאב ראש ולא מעט כסף.

ביובית בגבעת שמואל

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצועי בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד להתמודד עם כל הבעיות השונות הקשורות לביוב, בצורה אפקטיבית וטובה. במידת הצורך, נגיע אליכם עם רכב ביובית אשר יכול לבצע שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות את מערכת הביוב ולהסיר גורמים מזיקים וחוסמים, כמו שורשים או פסולת לא מתכלה. את מי ההצפה והשפכים נשאב לתוך מיכל מיוחד המורכב על גבי הביובית והריקון יתבצע אך ורק באתר מורשה תוך עמידה בכל תקני המשרד לאיכות הסביבה.

לא נעזוב לפני שנוודא שהבעיה נפתרה ושאין סכנה למפגע תברואתי. נתקלתם בבעיה חוזרת? אנחנו לוקחים אחריות על העבודה שלנו ולכן תוכלו ליצור עמנו קשר ונדאג לטפל בכך עד שהתקלה תיפתר בצורה הטובה ביותר.

שאיבת ביוב בגבעת שמואל והסביבה – למה לפנות אלינו?

שאיבת ביוב בגבעת שמואל

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, ואין ספק שאלו יתרונות בכל הקשור לבעיות ביוב. כאשר מתרחשת הצפה בבית או במשרד, אתם לא יכולים לחכות עד שאיש מקצוע יתפנה ויגיע אליכם, כי בינתיים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך וזה גם לא מצב נעים.

אצלנו תקבלו שירות סביב השעון, וצוות מקצועי שיגיע אליכם מאובזר בכל הציוד הנדרש, ומוכן לאתר את התקלה ולפתור אותה.
למידע נוסף אודות שירותי ביובית בגבעת שמואל אתם מוזמנים לחייג אלינו למספר 072-392-3354 ונשמח לעמוד לשירותכם.

שירותי ביובית בקרבת גבעת שמואל: שאיבות ביוב ביהוד | ביובית בקרית אונו | שירותי ביובית באור יהודה

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן