תפריט סגור

ביובית ברמת גן

מה עושים כשיש צורך בשירותי ביובית ברמת גן, אך הבניין בו התעוררה הבעיה נמצא ברחוב קטן וצפוף? ומה לגבי הצפות ביוב בחניונים? אנחנו ערוכים לתת לכם מענה. מגוון שירותים מקצועיים מחכים לך אצל מומחי הביוב של ביובית. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל מענה מיידי והצעת מחיר אטרקטיבית שתפתור לך את כל תקלות הביוב בהזמנה אחת!

לפרטים נוספים ולהזמנת שירות ביובית ברמת גן ניתן להתקשר אלינו 24 שעות ביממה לטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית ברמת גן

מחירון שירותי ביובית ברמת גן

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב ברמת גן 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב ברמת גן 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי גוש דן ומחוז המרכז
צילום קו ביוב ברמת גן 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים ברמת גן 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה ברמת גן 499 ₪

סתימה ביתית או סתימה מורכבת?

לא כל סתימה מצריכה טיפול של קבלן ביובית. סתימות קלות יכולות להיפתר באמצעים ביתיים או בעזרת אינסטלטור. במידה והתקלה לא חולפת אחרי הטיפול הביתי, יש להתקשר לחברת ביובית מקצועית אשר תגיע עם ציוד מכני כבד אשר יכול להתמודד עם מערכות ביוב מורכבות. לרוב, סתימות של ביוב או הצפות יגרמו בגלל עומס על תשתיות הבניין ובמקרה החמור יותר, תשתיות השכונה. לכן ברגע שמזהים תקלה לא רגילה, ניתן להתקשר לביובית ולהתייעץ לגבי דרכי הטיפול המתאימות.

איך בוחרים שירותי ביובית?

לאחר שהבנת שהפתרון הנדרש לתקלת הביוב שלך דורש התערבות מקצועית יותר מאינסטלטור, גיבשנו כאן מדריך קצר שיעזור לך להבין איזו חברת ביובית כדאי לך לשכור לפתרון תקלות הביוב שלך.

  • פתרונות רבים – לרוב, התקלות מתחלקות לשניים: התקלה הראשית והתקלה המשנית. התקלה המשנית היא ההצפה או הסתימה והתקלה הראשית היא הגורם לה. לכן כששוכרים קבלן ביובית יש לבדוק שהוא מסוגל להעניק מגוון פתרונות על מנת לפתור את התקלה במלואה.
  • זמינות – תקלות ביוב יכולות לקרות בכל שעה ביממה ולכן ספק הביובית צריך להיות זמין עבורך 24 שעות ביממה על מנת לפתור לך את התקלה במהירות המירבית לפני שהיא גורמת לעוד נזק.
  • ציוד – ציוד חדשני מעיד על נכונות החברה להתפתח ולהעניק לך פתרונות מהירים ומגוונים שיסיימו את המטרד בצורה שלא תגרום עוד נזק.
  • ניסיון – ציוד חדיש וזמינות הם רק חלק מתמונה כוללת. המומחיות של צוות העובדים חשובה יותר מכל מכונה כי בסופו של דבר ישנם אנשים שעומדים מאחורי המכונות ועליהם לדעת להיות דינמיים ושירותיים
  • מחירים – לא להתפתות למחירים זולים מדי! מתחרים רבים מורידים את רמות המחיר אך במקביל מורידים את רמות השירות ואיכות המוצרים שלהם.

כאמור, שירותי שאיבות ביוב ברמת גן נחשבים לחיוניים במצבים רבים. באמצעות ביובית ניתן לשאוב כמות גדולה של מי שפכים ולבצע שטיפות בלחץ מים גבוה של קווי ביוב כדי לנקות ולשחרר סתימות. הביובית היא למעשה משאית גדולה, המגיעה מאובזרת עם מכלים, צינורות ומשאבות, אך הגודל של המשאית עלול להיות בעייתי כשהגישה למקור התקלה היא בעייתית.

שירותי ביובית ברמת גן

רמת גן היא אחת מפנינות החמד באזור המרכז, אך יש בה גם רחובות רבים הנחשבים לעמוסים וצפופים. המעבר ברחובות אלו עלול להיות בעייתי במיוחד כשמדובר במשאית גדולה ומצוידת. בעיה נוספת שיכולה להתעורר היא כאשר הצפה של מי ביוב מתרחשת לא בבית פרטי או בדירת מגורים, אלא במקום כמו מרתף או חניון ואז מלבד גישה בעייתית עלולה להיות גם מגבלת גובה.

מה עושים במצבים האלו? פונים אלינו!

ביובית ברמת גן

שאיבת ביוב ברמת גן, פתיחת סתימות ביוב, שאיבות בורות שמן תעשייתיים-מסחריים כגון בתי מלון, מסעדות, אולמי שמחות ומפעלי תעשייה, שאיבה של הצפות, חיתוך שורשים השתלטו על הביוב, פינוי מי שופכין ברישיון ושטיפה של צינורות ביוב. מגוון השירותים הרחב של מומחי ביובית ביחד עם הניסיון הרב יפתרו לך את תקלת הביוב במהירות וביעילות!

בנוסף, אנו מבצעים גם שירותי תיקונים באמצעות ביובית במקומות עם גישה בעייתית, כגון חניונים ורחובות צפופים. במקרה כזה נגיע עם ביובית נמוכה וציוד נוסף במידת הצורך וכמובן צוות אנשי מקצוע מיומנים שיאתרו את מקור הבעיה ויציעו פתרון אפקטיבי.
אנו מתחייבים לשירות אדיב, מקצועי ואמין ונעשה הכל כדי לפתור את הבעיה ולאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

שאיבת ביוב ברמת גן על ידי ביובית

למידע נוסף בנושא, להתייעצות וקבלת הצעת מחיר ניתן לפנות לשירותי ביובית ברמת גן 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית בקרבת רמת גן: פתיחת סתימות ביוב  תל אביב | ביובית בפתח תקווה | פתיחת סתימות ביוב בבני ברק

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן