תפריט סגור

שאיבת בורות ביוב

בכל בניין מגורים או מתחם תעשייתי יש בורות ביוב. בורות אלו נועדו למטרות ניקוז מי שפכים ונוזלי פסולת ומעת לעת יש לבצע שאיבת ביוב של הבורות ופינוי השפכים כדי למנוע הישנות של תקלות גדולות יותר כגון סתימה בעקבות פסולת כבדה, חדירה של שורשים לקווי הביוב ואף פיצוצים בקווי הביוב בגלל קווים ישנים.

כאשר מדובר בבניין מגורים או משרדים, לרוב ועד הבית או חברת האחזקה תדאג להתקשר עם חברה מקצועית שתבוא לבצע פינוי ושאיבה של בור הביוב. עם זאת, אנו ממליצים לא להסתמך על כך שמישהו אחר דואג לנושא, אלא לברר שאכן הנושא מטופל. אחרת, אתם עלולים לגלות שזה נפל בין הכיסאות והנזקים עלולים להיות חמורים שלא תמיד יכוסו על ידי הביטוח.

שאיבת בור ביוב

מי צריך שאיבת ביוב?

כל בניין מגורים או בניין משרדים אשר לא מחובר ישירות אל מערכות הביוב העירוניות או עסקים אשר צריכים להפריד את השפכים התעשייתים מהביוב הרגיל. שאיבת ביוב צריכה להתבצע אחת לתקופה על מנת למנוע תקלות ביוב שונות ומורכבות שעלולות לעלות הון ויכולות לגרום לנזק בריאותי.

אז כמה עולה לשאוב בור ביוב? צפו במחירון הכללי שלנו:

מחירון שאיבת בורות ביוב

שירות מחיר מידע נוסף
שאיבות בורות ביוב במרכז 499 ₪ מחיר החל מ 499 ש"ח,משתנה בהתאם לגודל הבור
פתיחת סתימות לאחר שאיבה 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
צילום קו ביוב לאחר שאיבת בור ביוב 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בבורות ביוב 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה של בורות הביוב 499 ₪

מה קורה אם לא שואבים בורות ביוב?

סביר להניח שהדבר הראשון שתבחינו בו יהיה ריח לא נעים שיעלה מבור הביוב. לאחר מכן, הביוב עלול לעלות על גדותיו ולגרום להצפה. מלבד הנוזלים העכורים והמלוכלכים שיציפו את האזור, זה עלול למשוך גם חרקים כמו יתושים, זבובים, תיקנים וכן הלאה. בסופו של דבר בור ביוב לא מטופל יכול להפוך למפגע סביבתי וסכנה בריאותית ולכן חשוב לדאוג לשאיבה ותחזוקה קבועים.

כיצד אנו מטפלים בבורות ביוב?

כדי לבצע שאיבה של בור ביוב יש צורך בשני דברים עיקריים. הראשון זה כוח אדם מקצועי ובעל ניסיון בתחום שירותי הביוב. הדבר השני זה ציוד מתאים שיאפשר לצוות לבצע את העבודה. השילוב ביניהם מעניק לך פתרון כולל לכל תקלת ביוב בין אם קרתה כבר או שתתגלה במהלך טיפול בתקלה אחרת.

שאיבת בור ביוב

אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע רחב בתחום שירותי הביוב, שיודעים לאתר את מקור התקלה ולהציע פתרון מהיר ויעיל. בנוסף, ברשותנו משאית ביובית, שהיא הכרחית בכל שאיבה של בורות ביוב. המשאית ביוב מכילה מיכל לאגירת הנוזלים וצינור יניקה ובנוסף גם צינור לשטיפה בלחץ מים גבוה, כדי לנקות את הבור.

לאחר שאיבת הבור, נדאג לבצע את ריקון השפכים באתר מורשה ונחזור לבצע פעולות תחזוקה בתדירות הנדרשת, כדי שלא תצטרכו להתמודד עם הצפות חוזרות.

שאיבת בורות ביוב

למה חשוב לשמור על תחזוקה שוטפת?

אתר פורטל ביובית ממליץ לך לשמור על תחזוקה שוטפת כדי לזהות תקלות עתידיות לפני שהן מתפתחות לתקלות מורכבות וקשות יותר. פסולת כבדה אשר לאט לאט סותמת את קו הביוב עלולה ליצור סתימה בצנרת אשר תגרום להצפה שתעלה לך בנזקים לדירה / לעסק, נזקים לרכוש אשר נמצא שם וכמובן המון התעסקות וכסף רב.

תחזוקה שוטפת תאפשר לך לדעת בדיוק מה מצב קו הביוב שלך ותטפל בתקלות בראשיתן. מומחי פורטל ביובית יגיעו אליך אחת לתקופה עם כל הציוד והניסיון כך שבמידה ותתגלנה תקלות, הן יפתרו על המקום במהירות וביעילות.

למה לבחור בפורטל ביובית?

  • השירות – פורטל ביובית מחוייב לספק לך אך ורק מומחים, 24 שעות ביממה, בכל קצוות הארץ.
  • המומחיות – רף הכניסה הגבוה לאתר פורטל ביובית מחייב את מציעי השירותים להיות מקצוענים בתחומם
  • הזמינות – מכיוון שתקלת ביוב עלולה לקרות בכל רגע, פורטל ביובית פועל עבורך לאורך כל שעות היום והלילה בכל יום בשנה

לקבלת הצעת מחיר לשאיבת בורות ביוב והזמנת השירות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בטלפון 072-392-3354

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן