תפריט סגור

ביובית במעלה אדומים

ניסית לפתור את הסתימה בעצמך ללא הצלחה? קראת לאינסטלטור וגם הוא נכנע לתקלה? פורטל ביובית במעלה אדומים ישלח אליך צוות אשר יגיע אליך במהירות המירבית עם רכב חדשני אשר יפתור לך את כל תקלות הביוב במחירים סופר נוחים!

לקבלת הצעת מחיר ולהזמנת שירותי ביובית במעלה אדומים במיידי ניתן לחייג אלינו בטלפון: 072-3923354

שירותי שאיבת ביוב במעלה אדומים

מחירון שירותי ביובית במעלה אדומים

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב במעלה אדומים 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב במעלה אדומים 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבים במחוז ירושלים
צילום קו ביוב במעלה אדומים 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים במעלה אדומים 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה במעלה אדומים 499 ₪

ביובית במעלה אדומים – כל השירותים תחת קורת גג אחת

הביוב שוב עלה על גדותיו? יש הצפה במשרד? ואולי אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת של קווי הביוב במפעל? תושבי מעלה אדומים ובעלי עסקים מקומיים יודעים שיש כתובת אחת שאפשר לפנות אליה: אלינו.

אנחנו מספקים שירותי שאיבות ביוב במעלה אדומים מכל הסוגים , כולל שאיבת הצפות בבתים פרטיים, שאיבת הצפות בעסקים, שטיפות ביוב, פתיחת סתימות בביוב, שאיבת בורות ביוב, ניקוי שורשים ותחזוקה של בורות ספיגה.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצועי בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד להתמודד עם בעיות שונות הקשורות לביוב, בצורה אפקטיבית וטובה. במידת הצורך, נגיע אליכם עם רכב ביובית אשר יכול לבצע שטיפות צנרת בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות את מערכת הביוב ולהסיר גורמים מזיקים וחוסמים, כמו שורשים שחדרו לביוב או פסולת לא מתכלה. את מי ההצפה והשפכים נשאב לתוך מיכל מיוחד המורכב על גבי הביובית והריקון יתבצע אך ורק באתר מורשה.

ביובית במעלה אדומים

לא נעזוב לפני שנוודא שהבעיה נפתרה ושאין סכנה למפגע תברואתי. נתקלתם בבעיה חוזרת? אנחנו לוקחים אחריות על העבודה שלנו ולכן תוכלו ליצור עמנו קשר ונדאג לטפל בכך.

שאיבת ביוב – איך זה עובד?

ברכב הביובית קיים מיכל אשר נועד לאגירה של נוזלים אותם שואבים באמצעות צינור מיוחד של הביובית. הצעד הראשון יהיה להגיע אל המקום עם ביובית ולבצע שאיבה של הביוב באמצעות צינור היניקה. לאחר מכן יש לבצע שטיפה של קו הביוב בעזרת בלחץ מים גבוה, פעולה אשר תבטיח ניקוי של הביוב מכל הפסולת והשומן הקיימים בביוב והשלב הסופי הינו לרוקן את פסולת הביובית וזאת בהתאם להוראות של המשרד להגנת איכות הסביבה בישראל. התהליך הוא מהיר, אפקטיבי ולא דורש ממך להיות נוכח בו. המומחים שלנו יעשו את הכל ויודיעו לך כאשר העבודה תסתיים, יחד עם אבחון מדויק על מערכות הביוב שלך.

מה יקרה ללא שאיבת ביוב?

שאיבות בורות ביוב היא פעולה אשר נעשית על ידי מפעיל ביובית מנוסה כחלק מתחזוקה שוטפת של בור הביוב או כתוצאה מבור ביוב שעלה על גדותיו והציף את האיזור סביב המבנה. רוב האנשים אינם מודעים לכך שבכל בניין מגורים יש בור ביוב המשמש למטרת ניקוז של מי פסולת ושפכים ומדי תקופה חשוב לשכור שירותי ביובית במעלה אדומים על מנת לשאוב את אותו הבור ולפנות את השפכים שנשאבו.

הזמנת שירות זה תיעשה גם במקרה של תקלה במערכת הביוב בשכונה, תקלה שקרוב לוודאי התגלתה בגלל הצפה נרחבת. חשוב להבין שבמקרה ולא הוזמן מומחה ביובית כדי לבצע שאיבת ביוב במעלה אדומים, סביר להניח שעד מהרה ניתן יהיה לחוש בריח לא נעים של ביוב ופעמים רבות הביוב יעלה על גדותיו ויגרום להצפה של מי הביוב והפסולת שהצטברה בו. הנזקים הכספיים, הריח הלא נעים והסכנה התברואתית אשר מסתתרים במערכות ביוב לא מתוחזקות יעלו לך עשרות מונים יותר מהקפדה על תחזוקה שוטפת של מערכת הביוב שלך.

שאיבת ביוב במעלה אדומים והסביבה – למה לפנות אלינו?

שאיבת ביוב במעלה אדומים

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, ואין ספק שאלו יתרונות בכל הקשור לבעיות ביוב. כאשר מתרחשת הצפת מים בבית או במשרד, אתם לא יכולים לחכות עד שאיש מקצוע יתפנה ויגיע אליכם, כי בינתיים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך וזה גם לא מצב נעים.
אצלנו תקבלו שירותי ביובית במעלה אדומים סביב השעון, וצוות מקצועי שיגיע אליכם מאובזר בכל הציוד הנדרש, ומוכן לאתר את התקלה ולפתור אותה.

חברת ביובית מציעה לך שירות שאיבת בורות ביוב באמצעות ביובית ומפעיל מנוסה. תחזוקה תקופתית זאת תצמצם את התקלות העתידיות בבור הביוב הנמצא בסביבת המגורים שלך או בסביבת העבודה שלך.

לפרטים נוספים ניתן להתקשר למומחים של פורטל ביובית במעלה אדומים בטלפון: 072-3923354

לשירותך תמיד,

פורטל ביובית במעלה אדומים

שירותי ביובית בקרבת מעלה אדומים: שאיבת ביוב בירושלים | ביובית בבית שמש | שירותי ביובית במכבים רעות

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן