תפריט סגור

ביובית במכבים רעות

ההצפה בדירה מתגברת ומאיימת להפוך לשיטפון שיהרוס לך את הריהוט, מערכות החשמל ואת כל היום? טלפון אחד לצוות ביובית במכבים רעות ומומחי הביוב שלנו יגיעו אליך עם רכב הביובית המתקדם שלנו ויפתרו לך ואותך מכלל תקלות הביוב!

להזמנת שירותי ביובית במכבים רעות ניתן לחייג אלינו בכל שעות היממה בטלפון: 072-3923354

שירותי ביובית במכבים רעות

מחירון שירותי ביובית במכבים רעות

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב במכבים רעות 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב במכבים רעות 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום קו ביוב במכבים רעות 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים במכבים רעות 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה במכבים רעות 499 ₪

למה הביוב שלך נסתם?

ישנם גורמים רבים לסתימה של צנרת הביוב וברוב המקרים ניתן להשפיע על הדבר ולמנוע מצב של סתימות והצפות ביוב וזאת באמצעות פעולות תחזוקה שוטפת. הגורמים שיכולים להוביל לסתימה בביוב הם:

  1. בלאי – יש מצבים בהם צנרת הביוב ישנה ומתחילה להתפורר – פנייה יזומה והזמנה של תחזוקה שוטפת של חברת ביובית יכולה לגלות לך שצינורות הביוב ישנים מאוד ודורשים שיקום. צוות ביובית במכבים רעות יציע לך מגוון פתרונות לבעיה לפני שיגרם נזק מיותר והוצאה כספית גבוהה.
  2. השלכת פסולת כבדה – סיבה נוספת היא השלכה של פדים היגיינים, חיתולים ומגבונים לתוך האסלה. כיוון שאלו חומרים לא מתכלים הם מתנפחים במי הביוב וגורמים לסתימות קשות בצנרת. הפתרון כאן הוא צילום מיקום הסתימה ושחרורה באמצעות החדרת צינור והזרמת לחץ מים גבוה.
  3. צמחייה – פעמים רבות יש צמיחה של שורשים בין חיבורי הצנרת או בעומקה של הצנרת. שורשים אלו גדלים יותר ויותר ומובילים לסתימה קשה של הצנרת. תחזוקה שוטפת באמצעות מפעיל ביובית במכבים רעות תוביל לגילוי הבעיה, החדרת צינור למקום הבעיה ושחרור של מים בלחץ גבוה אשר יובילו לקטיעת השורשים ופתרון הבעיה.
  4. תכנון לקוי – ליקויים בתכנון צנרת הביוב במבנים או ליקויים בצנרת בעקבות עבודת שיפוץ יכולה להוביל לסתימות הולכות ונשנות בצנרת. כאן החברה תבדוק מה הליקוי ותעדכן את הלקוח מה ניתן לעשות על מנת לפתור את הבעיה.
  5. נוזלים שומניים – שומן גורם לסתימות בצנרת הביוב ולכן אחד השירותים המוצעים על ידי המומחים של חברת ביובית הוא שאיבת בור שמן /שאיבת בורות ביוב. כאן מסלקים את השומנים על ידי לחץ מים גבוה (במידה ומדובר על סתימה) או שואבים את הנוזלים השומניים מחוץ לבורות היישר אל המיכלית אשר על אותה ביובית במכבים רעות.

שירותי ביובית במכבים רעות – הכל תחת קורת גג אחת

הביוב שוב עלה על גדותיו? יש הצפה במשרד? ואולי אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת של קווי הביוב במפעל? תושבי מכבים רעות ובעלי עסקים מקומיים יודעים שיש כתובת אחת שאפשר לפנות אליה: אלינו.

אנחנו מספקים שירותי שאיבות ביוב במכבים רעות מכל הסוגים, כולל שאיבת הצפות בבתים פרטיים, שאיבת הצפות בעסקים, שטיפות ביוב, פתיחת סתימות בביוב, שאיבת בורות ביוב, ניקוי שורשים ותחזוקה של בורות ספיגה.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצועי בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד להתמודד עם בעיות שונות הקשורות לביוב, בצורה אפקטיבית וטובה. כאמור, במידת הצורך, נגיע אליכם עם רכב ביובית אשר יכול לבצע שטיפות צנרת בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות את מערכת הביוב ולהסיר גורמים מזיקים וחוסמים, כמו שורשים או פסולת לא מתכלה. את מי ההצפה והשפכים נשאב לתוך מיכל מיוחד המורכב על גבי הביובית והריקון יתבצע אך ורק באתר מורשה.

ביובית במכבים רעות

לא נעזוב לפני שנוודא שהבעיה נפתרה ושאין סכנה למפגע תברואתי. נתקלתם בבעיה חוזרת? אנחנו לוקחים אחריות על העבודה שלנו ולכן תוכלו ליצור עמנו קשר ונדאג לטפל בכך.

שאיבת ביוב במכבים רעות והסביבה – למה לפנות אלינו?

שאיבת ביוב במכבים רעות

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, ואין ספק שאלו יתרונות בכל הקשור לבעיות ביוב. כאשר מתרחשת הצפה בבית או במשרד, אתם לא יכולים לחכות עד שאיש מקצוע יתפנה ויגיע אליכם, כי בינתיים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך וזה גם לא מצב נעים.
אם הנכם זקוקים לשאיבת ביוב במכבים רעות חשוב לנו שתדעו שאצלנו תקבלו שירות סביב השעון, וצוות מקצועי שיגיע אליכם מאובזר בכל הציוד הנדרש, ומוכן לאתר את התקלה ולפתור אותה.

לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת השירות ניתן לחייג אלינו בטלפון: 072-3923354

שירותי ביובית בקרבת מכבים רעות: שאיבות ביוב באריאל | ביובית במודיעין | שירותי ביובית בביתר עילית

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן