תפריט סגור

ביובית בביתר עילית

התחלת להריח ריח רע מהביוב? כנראה שמתחבאת שם תקלת ביוב שתציף לך את הדירה או העסק! צוות פורטל ביובית בביתר עילית מזמין אותך להקדים תרופה למכה ולהתייעץ איתנו כבר עכשיו על דרכי פעולה שימנעו את הסתימה הבאה!

לשיחת ייעוץ ולפרטים נוספים על שירותי ביובית בביתר עילית ניתן לחייג אלינו בכל שעות היממה לטלפון 072-392-3354

שירותי שאיבת ביוב בביתר עילית

מחירון שירותי ביובית בביתר עילית

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בביתר עילית 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בביתר עילית 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז דרום
צילום קו ביוב בביתר עילית 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בביתר עילית 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בביתר עילית 499 ₪

סכנות במערכת הביוב

ישנן סכנות רבות אשר אורבות לך ולמשפחתך במערכת הביוב ובשפכי הביוב, כמו למשל מחלות ומזיקים. בעבר התפרצו מחלות רבות דרך מערכת הניקוז, דבר אשר כלל את מחלת הפוליו שהתפרצה בישראל בשנת 2013. מסיבה זו חשוב לפנות אל חברת ביובית אשר מעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים לעבודות ביוב ואינסטלציה, מצוידת במשאית הביובית ומציעה שירותי תחזוקה שוטפת וקבועה של מערכת הביוב.

מתי להזמין שירות שאיבת ביובית?

מעבר למערכת ניקוז שאינה מתוכננת כראוי, יש גורמים רבים נוספים אשר יכולים להוביל לסתימה והצפה של מערכות ביוב, כמו למשל תנועת אדמה אשר יכולה להוביל לשחרור של כל מיני חיבורים במערכת הביוב ובעקבות כך יכולים להיווצר סדקים בצנרת או בעיות אחרות המובילות להצפה. סיבות נוספות יכולות להיות צמחים אשר יכולים לחדור למערכות הביוב ולגרום לחסימת צנרת הביוב, השלכה של של חומרים שאינם מתכלים לאסלה, כמו למשל חיתולים או מגבונים.

פורטל ביובית כאן לעזרתך

שירות פתיחת סתימות צנרת הוא אחד מהשירותים שלנו במסגרת שירותי ביובית בביתר עילית. שירות זה נועד למטרת השבתו של זרם מים תקין בצנרת הביוב. כדי לספק לך שירות מהיר ומקצועי, אנחנו בחברת ביובית מחזיקים במערכות ציוד מתקדמות המאפשרות איתור מדויק של מקום הסתימה בקו הצנרת, כמו למשל מערכות צילום המסוגלות לחדור אל תוך פתח הצנרת ולספק צילום מצב של כל קו הצנרת. הממצאים המתקבלים לאחר פעולת הסריקה המקדימה, מאפשרים לאנשי הצוות לזהות במדויק את הנקודה בה הצנרת סתומה ובכך מלאכת שחרור הסתימה הופכת למהירה ויעילה יותר. גם אם מדובר על הצפה, הביובית היא הפתרון האידיאלי למצב מכיוון שהיא מצוידת בצינור ניקוז מיוחד אשר ישאב את הנוזלים למיכלית הממוקמת על הביובית.

ביובית בביתר עילית – כל השירותים תחת קורת גג אחת

הביוב שוב עלה על גדותיו? יש הצפה במשרד? ואולי אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת של קווי הביוב במפעל? תושבי ביתר עילית ובעלי עסקים מקומיים יודעים שיש כתובת אחת שאפשר לפנות אליה: אלינו.

כאמור, אנחנו מספקים שירותי שאיבות ביוב בביתר עילית מכל הסוגים, כולל שאיבת הצפות בבתים פרטיים, שאיבת הצפות בעסקים, שטיפות ביוב, פתיחת סתימות בביוב, שאיבת בורות ביוב, ניקוי שורשים ותחזוקה של בורות ספיגה.

ביובית בביתר עילית

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצועי בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד להתמודד עם בעיות שונות הקשורות לביוב, בצורה אפקטיבית וטובה. במידת הצורך, נגיע אליכם עם רכב ביובית אשר יכול לבצע שטיפות צנרת בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות את מערכת הביוב ולהסיר גורמים מזיקים וחוסמים, כמו שורשים או פסולת לא מתכלה. את מי ההצפה והשפכים נשאב לתוך מיכל מיוחד המורכב על גבי הביובית והריקון יתבצע אך ורק באתר מורשה.

לא נעזוב לפני שנוודא שהבעיה נפתרה ושאין סכנה למפגע תברואתי. נתקלתם בבעיה חוזרת? אנחנו לוקחים אחריות על העבודה שלנו ולכן תוכלו ליצור עמנו קשר ונדאג לטפל בכך.

שאיבת ביוב בביתר עילית והסביבה – למה לפנות אלינו?

שאיבת ביוב בביתר עילית

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, ואין ספק שאלו יתרונות בכל הקשור לבעיות ביוב. כאשר מתרחשת הצפה בבית או במשרד, אתם לא יכולים לחכות עד שאיש מקצוע יתפנה ויגיע אליכם, כי בנתיים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך וזה גם לא מצב נעים.
אצלנו תקבלו שירות סביב השעון, וצוות מקצועי שיגיע אליכם מאובזר בכל הציוד הנדרש, ומוכן לאתר את התקלה ולפתור אותה.

לפרטים ומידע נוסף על שירותי ביובית בביתר עילית ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני במספר הטלפון 072-392-3354

לשירותך תמיד,

פורטל ביובית בביתר עילית

שירותי ביובית בקרבת ביתר עילית: שאיבת ביוב בבית שמש | ביובית בירושלים | שירותי ביובית במעלה אדומים

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן