תפריט סגור

ביובית בכפר קאסם

התפוצץ לך צינור באמצע היום? הביוב עולה פתאום ואי אפשר לשלוט עליו? טלפון אחד לפורטל ביובית בכפר קאסם והבעיה נפתרה! פורטל ביובית יעניק לך הצעת מחיר מותאמת אישית, הוגנת ומקצועית.

להזמנת שירותי ביובית בכפר קאסם ניתן לחייג אלינו בכל שעות היממה בטלפון 072-392-3354

שירותי שאיבת ביוב בכפר קאסם

מחירון שירותי ביובית בכפר קאסם

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בכפר קאסם 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בכפר קאסם 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום קו ביוב בכפר קאסם 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בכפר קאסם 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בכפר קאסם 499 ₪

מה זה שירותי שאיבה?

המונח מתייחס לכלל השירותים שעיקרם שאיבה של חומרים שונים, כמו למשל שאיבת מים, שאיבת שמן ושאיבה של חומרים נוספים. אם בעבר, פעולת השאיבה נעשתה על ידי מכשירים ייעודיים לא משוכללים ולכן הפעולה לקחה זמן רב, כיום הכלי המרכזי בו משתמשים למטרה זו הוא משאית הנקראת ביובית. כלי רכב זה מיועד לשירותי שאיבה ופתיחת סתימות ביוב והוא כולל מערכות וציוד מתקדם, כמו למשל מערכת לחץ מים גבוה לפתיחת סתימות, סיב אופטי ומצלמה בהם משתמשים לצילום של מערכת הביוב ועוד. נכון להיום ישנם סוגים שונים של רכבי ביובית, ביניהם ביובית בכפר קסאם המיועדת בעיקר למקומות קטנים, ביובית בעלת עוצמה גבוהה, ביובית נמוכה ועוד.

מתי כדאי להזעיק שירותי ביובית בכפר קאסם? 

בניגוד להזמנת אינסטלטור, קריאה לשירותי ביובית יכולה לעלות לכם מאות שקלים. מצד שני, אם תמתינו זמן רב מדי בלי לפתור את הבעיה, היא עלולה להחריף ובסופו של דבר אתם תשלמו יותר. לכן כדאי לדעת באלו מקרים יכול השירות לסייע לכם ומתי צריך להזמין ביובית בדחיפות.

הגיע הזמן להשתמש בשירותי ביובית בכפר קאסם!

נתקלתם בסתימה עיקשת שלא משתחררת באמצעות חומרים ביתיים או שירותי אינסטלטור? הריח הרע ממשיך לעלות מן הביוב? אלו מקרים היכולים להוביל להצפת ביוב ורגע לפני שזה קורה כדאי להזמין שירותים מקצועיים, שיאתרו את מקור התקלה ויוכלו לשחרר את הסתימה באמצעות משאבה עוצמתית.

אם הביוב כבר עלה על גדותיו, אין מה להתלבט, וצריך להתקשר ולהזמין שירותי ביובית, בין אם מדובר בבית מגורים או במשרד ועסק. גם כאשר ההצפה מתרחשת בחניון או מקום נמוך כמו מקלטים, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות רכב ביובית קטן, שיגיע ויבצע את שאיבת מי השפכים.

ביובית בכפר קאסם

שאיבות ביוב בכפר קאסם זה אנחנו

בכל מקרה של סתימות, הצפות וביוב שעולה על גדותיו במקומות בעייתיים, אנחנו הכתובת. מלבד טיפול בהצפות בבתים ובמבנים, אנו מספקים גם שירותי שאיבת ביוב בכפר קאסם, שטיפות צנרת ובורות, כולל ניקוי שורשים ופתיחת סתימות, וגם שאיבה, ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה באופן שוטף.

השירות שלנו נועד לשתי מטרות. המטרה הראשונה היא לספק לכם פתרון מהיר לבעיה מולה אתם מתמודדים כעת, ואת זה אנו עושים על ידי צוות אנשי מקצוע וציוד מתקדם. המטרה השנייה היא לוודא שהבעיה לא תחזור על עצמה, באמצעות תחזוקה שוטפת של קווי הביוב או שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה.

שאיבות ביוב בכפר קאסם

שומרים על איכות הסביבה ומקפידים על שאיבת בורות ספיגה !

בור ספיגה הוא אותו בור באדמה המשמש למטרת סילוק שפכים על ידי החילחול שלהם לקרקע. כאן, השפכים יקלטו לבור הספיגה, ישהו בו לזמן קצר ולאחר מכן יתחיל תהליך של הפרדה בו המוצקים ישארו בבור הספיגה והנוזלים יחלחלו אט אט לתוך האדמה. כיוון שבור זה יכול לגרום לזיהום של מי הקרקע ומי התהום וכיוון שלאחר שימוש של שנים הבור לעיתים נסתם, יש להשכיר שירותי ביובית כפר קסאם על מנת לרוקן את בור הספיגה. אם בעבר, התהליך היה ארוך ולא יסודי וזאת משום שהוא נעשה ידנית, כיום הביובית מבצעת את פעולת השאיבה ביסודיות ותוך פרק זמן קצר. סוגים נוספים של שירותי שאיבה באמצעות ביובית כפר קסאם הם שירותי מאגרי מים, שירותי שאיבת מים כתוצאה מהצפה, שאיבה של בריכות ועוד.

כשיש בעיה מורכבת במערכת הביוב, כמו הצפה, או כשאתם זקוקים לשירותי תחזוקה שוטפים – אנחנו הכתובת. שאיבות ביוב בכפר קאסם, מספקים שירות לכלל הערים.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית עבורך ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני בכל רגע נתון: 072-392-3354

לשירותך תמיד,

פורטל ביובית בכפר קאסם

שירותי ביובית בקרבת כפר קאסם: שאיבת ביוב בפתח תקווה | ביובית בראש העין | פתיחת סתימות ביוב בכפר סבא

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן