תפריט סגור

ביובית בראש העין

הגעת לעסק וגילית הפתעת הצפה של ביוב? רגע לפני שהלחץ והפאניקה תוקפים, צוות ביובית כאן עם כל פתרונות הביוב הקיימים, במענה מיידי ובמחירים משתלמים במיוחד!

לפרטים נוספים ולהזמנת שירותי ביובית בראש העין ניתן להתקשר אלינו 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי שאיבת ביוב בראש העין

מחירון שירותי ביובית בראש העין

כמה עולה שירותי ביובית בראש העין? מחירים של שירותי ביובית נעים בין 499 ₪ ל-980 ₪ ומושפעים מאופי התקלה, מורכבותה, שעות העבודה ושעת ההזמנה. יחד עם זאת, מומחי ביובית מתחייבים להעניק לך הצעת מחיר מדויקת ותפורה למידותיך אשר תעניק לך את השירות הספציפי הדרוש לך במחירים תחרותיים והוגנים.

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בראש העין 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בראש העין 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום קו ביוב בראש העין 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בראש העין 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בראש העין 499 ₪

שירותי ביובית מומלצים בראש העין

לקוחות מרוצים הם הסימן הטוב ביותר לכך שמצאתם חברה מקצועית, אמינה ויעילה לשירותי ביובית בראש העין.
יש חברות רבות אליהן תוכלו לפנות כדי להזמין שירותי ביובית, אז איך תדעו שפניתם לחברה טובה? דרך אחת היא באמצעות איתור חברה שיש לה המלצות רבות.

בדרך כלל כשאנשים מחפשים שירות מסוג מסוים, הם נעזרים בפרסומים או באתרי אינטרנט, אולם מה טוב יותר מהמלצה של שכן או מכר? כשאתם מקבלים שם ומספר טלפון של חברה לשירותי ביובית בראש העין, מאנשים שכבר התנסו בשירות ויש להם חוות דעת חיובית, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו שירות טוב.

ביובית בראש העין

לפעמים אתם יכולים להתרשם מההמלצות של חברה מסוימת לא דרך מכרים, אלא באתר האינטרנט של החברה או באתרי דירוג שונים. חברה שיש לה לקוחות רבים, וחוות דעת חיוביות המופיעות באתר האינטרנט, היא חברה שכדאי לפנות אליה במקרה של תקלות במערכת הביוב. יש סוגים שונים של תקלות, אך כאשר מדובר בבעיה מורכבת המחייבת ניסיון, ידע בתחום האינסטלציה וציוד מתקדם, אתם רוצים לצדכם חברה בעלת המלצות וותק בתחום.

סתימות ביוב – איך זה קורה?

ישנם המון הגורמים שתורמים להיווצרות של סתימות במערכות הביוב. למרות שאנחנו סומכים על העירייה ועל התשתיות, כמו בכל מערכת אחרת, אם התחזוקה השוטפת לקויה הסיכוי להצפת ביוב גדל משמעותית. סתימות ביוב יכולות לקרות משלל סיבות כגון:

  1. חדירת שורשים למערכת הביוב
  2. תשתיות ישנות ובלאי
  3. השלכת פסולת כבדה (מגבונים לחים בעיקר) לאסלה
  4. בורות שומן שתופסים נפח בצנרת

לכן הפעולה הטובה ביותר אשר ניתן לעשות היא פעולת מנע. יש להקפיד לא להשליך פסולת כבדה לאסלה, להתקנים סננים על פתחי הניקוז בכיורים, להשתדל לשפוך רק מים לכיור וכמובן – להזמין שירותי ביובית מעת לעת כדי לתחזק את המערכת ולעזור לעבודה התקינה שלה.

איך פותרים תקלת שאיבת ביוב בראש העין?

דבר ראשון שנעשה הוא לשאוב את הביוב כדי למנוע נזק נוסף לרכוש. לאחר מכן צוות המומחים של ביובית ירד לעומק הבעיה ויבין מה הסיבה להצפה. בהתאם לתקלה, צוות המומחים של ביובית יפעלו לתקן ולשקם במידת הצורך את הצנרת כדי להבטיח לך שהתקלה לא תחזור.

צילום קו ביוב

סתימת הביוב חוזרת כל חודשיים? הביובית מבקרת אתכם לעיתים דחופות מדי? מרגישים שאתם זורקים כסף לפח? אם כך יתכן שיש לכם צורך בצילום קו ביוב.
את צילום הקו מבצעים באמצעות רובוט לצילום צנרת ביוב או מצלמת סיב אופטי לצנרת ביוב.

צילום קו ביוב די דומה לצנתור, רואים בו את החלק הפנימי של צנרת הביוב ובזמן אמת. בעזרתו ניתן לאתר כשלים ובעיות בקו הביוב כדוגמת: שורשים שחדרו לקו הביוב, אבן תקועה בקו הביוב, מעיכה או שבר בקו הביוב ועוד.

חשוב להדגיש שבמרבית המקרים מומלץ ואף חובה לבצע שטיפת קו ביוב בטרם נבצע צילום קו, וזאת על מנת שנסלק פסולת מקו הביוב אשר עשויה לפגוע באיכות הצילום והממצאים.

אגב, קיימים מצבים נוספים בהם מבצעים צילום קו ביוב.

  1. חובה רגולטרית עבור קבלת טופס אכלוס (טופס 4).
  2. איתור ומיפוי טוואי צנרת ביוב.
  3. תקלות ממערכת הביוב כדוגמת ריחות רעים
  4. במסגרת בדיקות בדק בית

שאיבות ביוב בראש העין – השירותים שלנו

שירות ביובית הוקם במטרה לתת מענה אמיתי לבעיות במערכת הביוב. לשם כך אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כמו שאיבת הצפות בבתים, שאיבת הצפות בעסקים, שאיבת בורות ביוב, שטיפות ביוב, ניקוי שורשים, פתיחת סתימות, שירותי ביובית נמוכה לחניונים וקניונים וגם ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה.

כדי להתרשם מהרמה המקצועית שלנו ומטיב השירות, אתם מוזמנים לעיין בהמלצות של לקוחות פרטיים וחברות שנעזרו בשירותנו בעבר ויצאו מרוצים.

צוות העובדים שלנו מיומן בפתרון בעיות שונות הקשורות לשאיבות ביוב בראש העין והניסיון שלנו בעבודה עם לקוחות רבים הוא יתרון משמעותי. אנו מתחייבים לשירות אמין, מהיר ויעיל ולמחירים הוגנים.

ביובית בראש העין

כיצד ניתן להוזיל שירותי ביובית בראש העין?

אולי תופתעו, אבל בעזרת מספר צעדים פשוטים תוכלו להוזיל את עלות שירותי הביובית. אל דאגה, לא נשמור את הצעדים האלו בסוד. למעשה ההפך הוא הנכון, כאן נחסוך בפניכם מהם חמשת הצעדים המומלצים שיובילו להוזלת מחיר שירותי הביובית:

  • מסרו לצוות הביובית מידע רב ככל הניתן – עוד במועד שיחת הטלפון הראשונית הקפידו למסור פרטים רבים ככל הניתן לבעל המקצוע. כך יוכל בעל המקצוע להגיע מצויד ומוכן לקראת העבודה, ולבצע אותה ללא סיבוכים מיותרים.
    הייתה אצלם ביובית בשבוע שעבר? ידוע לכם שקיימת שוחת ביוב לא גלויה? בעבר חדרו שורשים למערכת הביוב שלכם? זה לא המקום לשמור סודות והפתעות, וגם לא להתבייש ולחסוך מידע. ספרו הכל לבעל המקצוע שמולכם.
  • גישה נוחה לצוות הביובית – גישה נוחה לצוות הביובית עשויה להתבטא בהוזלת העלות, וזאת בזכות קלות העבודה והחסכון בזמן היקר של צוות העבודה.
    הזמנתם שירות ביובית לרחוב צר ללא חניות? שימרו חניה לצוות הביובית.
    ישנם חפצים שחוסמים את הגישה לשוחות הביוב? הזיזו אותם עוד בטרם צוות הביובית הגיע למקום.
  • גלו נאמנות והמליצו לחברים – ככל שתגלו נאמנות רבה יותר ותחזרו שוב לשוב לאותו בעל המקצוע, וכמובן ככל שתמליצו עליו למכרים ולחברים, כך תזכו לרמות מחירים אטרקטיביות יותר.
    שמעתם מחברים שיש להם צורך בביובית בראש העין? תהיו חברים והמליצו עלינו. אנו מתחייבים לגמול לכם בהנחה נדיבה בפעם הבאה שתזמינו את שירותינו.
  • גישה חיובית ומילים טובות – הלקוח הישראלי נחשב ללקוח לא קל, אך אתם יכולים לנצל זאת ליתרון. קבלו את בעלי המקצוע בחיוך, הודו להם על העבודה והיו בטוחים שהאנרגיה החיובית והוכרת הטוב יזכו אתכם במחיר הגון.
  • תזמון העבודה למועד נוח – אם לא קיימת דחיפות רבה, אין סיבה להתעקש עם בעל המקצוע שיעזוב הכול ויגיע תוך חצי שעה.
    על אותו העיקרון אם קיימת תקלת ביוב בשעת לילה מאוחרת וניתן להמתין בבוקר, הסבירו לצוות הביובית שאין לכם בעיה עם כך שיגיעו על הבוקר בשעות העבודה הרגילות.

הצטרפו גם אתם ללקוחות המרוצים שנעזרו בנו עד היום.
למידע נוסף ולהזמנת שירותי ביובית בראש העין ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית בקרבת ראש העין: שאיבות ביוב בכפר קאסם | ביובית באלעד | שירותי ביובית בפתח תקווה

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן