תפריט סגור

פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון

סתימה בביוב היא אירוע מתסכל ולא נעים. לכן אנו נוודא שהתקלה תיפתר במהירות ובצורה יעילה.

מתגוררים בבית פרטי בראשון לציון או בבניין דירות? לא משנה אם מדובר במבנה חדש שרק לאחרונה נכנסתם להתגורר בו, שאתם גרים כאן כבר שנים רבות, סתימה בביוב זו בעיה שיכולה לקרות אצל כולם.

שחרור סתימות ביוב בראשון לציון

איך תדעו שמדובר בסתימה?

יש סימנים אופייניים לסתימה בביוב, וביניהם: ריח רע אשר עולה קבוע מפתחי הניקוז, מי ביוב שעולים מעט על גדותיהם וכמובן הצפה.

איך מאתרים את הגורם לסתימה?

כאשר מזעיקים אותנו לפתיחת סתימות ביוב בראשון לציון, אנו מגיעים עם ציוד מתקדם כולל מצלמה אופטית. מצלמה אופטית מאפשרת לצלם את קווי הביוב מבפנים, כדי לזהות בדיוק היכן החסימה נמצאת ומהו הגורם החוסם. רק לאחר מכן נוכל לטפל בבעיה בצורה יעילה.

שאיבות ביוב בראשון לציון

פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון – כך עושים את זה

כאשר מדובר בסתימה בעומק הצנרת שאי אפשר להוציא באמצעות ואקום, אנו משתמשים בצינור הממוקם על משאית ביוב, אתו ניתן לשטוף את הצנרת בלחץ מים גבוה. הלחץ הגבוה של המים משחרר את גורם הסתימה ושוטף אותו עם הזרם וכך אנו מסלקים את הגורמים החוסמים. במידה ויש צורך בהחלפת קטע צנרת, נדאג לבצע את התיקון תוך הרס מינימלי וזאת הודות לאיתור המדויק של מקום החסימה.
הסתימה שוחררה? אנחנו עוד לא הולכים הביתה. קודם נוודא שאכן הבעיה נפתרה ולאחר מכן נבצע שטיפה של הצנרת, כדי למנוע את הישנות הבעיה.

פתיחת סתימות ביוב בראשון לציון

מלבד פתיחת סתימות ביוב, אנו מספקים גם שירותי שאיבות ביוב בראשון לציון, בבית ובעסק, שטיפות צנרת כולל ניקוי שורשים וגם ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה ובורות שומן.

זקוקים לפתיחת סתימות \ שירותי ביובית בראשון לציון? התקשרו אלינו ונשמח לתת לכם פרטים נוספים והצעת מחיר אטרקטיבית.

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן