תפריט סגור

משאבה טבולה לביוב

משאבה טבולה לביוב היא אחד הכלים המשמשים אותנו לפתיחת סתימות ושאיבה הצפות ומי שפכים. חייגו אלינו להזמנת השירות.
למה משמשת משאבה טבולה לביוב? יש סוגים רבים של משאבות טבולות לביוב, אך באופן כללי משאבות אלו משמשות לשאיבת נוזלים ממקומות שונים ובעיקר מי שפכים מבורות וצנרת ביוב. אפשר למצוא את המשאבות הללו במערכת הביוב של בתים פרטיים ובנייני דירות, וגם בעסקים ומקומות כמו בתי קפה, מסעדות, חברות קייטרינג ובתי מלון, שם המשאבה מסייעת להימנע ממצב של סתימות חוזרות ונשנות בצנרת באמצעות גריסת הפסולת ושאיבתה לקווי הביוב המרכזיים. המשאבה מאפשרת להגיע גם למקומות בעייתיים מבחינת גישה, כמו מרתף או חניון, ולבצע שאיבה מהירה ויעילה של מי שפכים ופסולת נוזלית, כדי למנוע סתימות וחסימות לאורך הצנרת.

משאבות מים וביוב

למה קוראים לזה משאבה טבולה?

הסיבה פשוטה: גוף המשאבה יושב בתוך בורות ביוב ומכאן מקור השם. זו גם הסיבה לכך שמשאבות אלו חייבות להיות אטומות מפני חדירת נוזלים, כדי לאפשר את פעילותן לאורך זמן ללא נזקים ובלאי.

משאבה טבולה לביוב

מתי קוראים לנו?

בכל בית מגורים, בניין דירות או עסק יש צורך בפתרונות ניקוז ותשתית ביוב. אחד המרכיבים בתשתית הביוב זוהי משאבה שתפקידה להזרים את מי השפכים לצנרת הביוב המרכזית. לעתים עלולות להתעורר בעיות בתשתית הביוב, הנובעות בין היתר מגורמים כמו השלכת פסולת לתוך פתחי הניקוז, בלאי של הצנרת, צמיחת שורשים או הצטברות אבנית. במקרה כזה צריך לבצע שאיבה של השפכים. כיצד עושים זאת? קוראים לנו ואנו נדאג להגיע עם משאבה טבולה לביוב וציוד נוסף על פי הצורך.

בכל פעם שיש בעיה במערכת הביוב ואתם זקוקים לשירותי ביובית או משאבה טבולה לביוב, אנחנו כאן לשירותכם ונשמח לשלוח אליכם צוות מקצועי ומיומן, שידע לאתר את מקור התקלה, לתפעל את הציוד ולספק שירות יעיל, מהיר ואמין.

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן