תפריט סגור

חידוש צנרת ביוב

מבצעים חידוש צנרת ביוב תוך חסכון זמן והרס! התקשרו עוד היום להזמנת השירות.

פורטל ביובית מזמין אותך לשים סוף לתקלות הביוב אשר חוזרות בגלל צנרת לקויה.
החלפת צנרת הינה תהליך מקצועי אשר הוכח כיעיל, בשעת הצורך כמובן, לטיפול בתקלות חוזרות כגון סתימות, הצפות, פיצוצים בצינור ועוד.

חידוש צנרות ביוב

מחירון שירותי חידוש צנרת ביוב

שירות מחיר מידע נוסף
חידוש צנרת עקב סתימה 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
חידוש צנרת ושאיבה 499 ₪ מחיר מיוחד למזמינים שירות חידוש מקיף לצנרת
צילום קו ביוב לקראת חידוש 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים סביב צנרת ביוב 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה באזור הצנרת 499 ₪

 

קצב גידול האוכלוסייה, בניית בנייני מגורים חדשים והקמת אזורי מסחר גדולים משפיעים רבות על תשתיות הביוב הקיימות. בגלל תכנון לא נכון, מערכות הביוב העירוניות בנויות טלאים טלאים ולכן קיים קושי רב לשלוט על פיזור השפכים. בעקבות כך תשתיות הביוב עומדות בעומס רב ולעתים קורסות או מפסיקות לשמש ביעילות. מומחי פורטל ביובית נתקלים מדי יום בתקלות ביוב הנגרמות מצנרת ישנה וערוכים לטפל בכל תקלה שכזו.

מלבד העומס יכולים להיות גורמים נוספים כגון חוסר תחזוקה לאורך השנים, בלאי של הצנרת, תכנון לקוי ושימוש בחומרים לא איכותיים וגם פסולת אשר מושלכת לפתחי הניקוז במרחב הביתי והציבורי, ועלולה לגרום לסתימות ונזקים לצנרת עצמה בעקבות חדירה של שורשים. בחלק מן המקרים אי אפשר לפתור את הנזק שנגרם ללא החלפת הצנרת בחדשה. לא צריך להיבהל מהחלפת צנרת! בדרך כלל זו פעולה מבורכת שתפתור המון תקלות ביוב שקרו ובמיוחד כאלו שיקרו.

חידוש צנרת ביוב – שלבים עיקריים

חידוש צנרת ביובלצורך חידוש צנרת ביוב בשלב הראשון יש לאתר את המיקום המדויק בו צריך לבצע חידוש או החלפה של מקטע צנרת. לשם כך נעזרים בדרך כלל במצלמות מיוחדות כמו מצלמות תרמיות או מצלמה אופטית המוחדרת לתוך מערכת הביוב. מצלמות אלו נמצאות בשימוש אצל כל מומחי הביוב בפורטל ביובית אשר ממליצים עליהן בתור כלי שחוסך המון זמן ולא מעט כסף. צילום צנרת ביוב מאפשר לזהות לא רק את המיקום אלא גם את אופי הבעיה: האם מדובר בסדק, שבר, חסימה, צמיחת שורשים, ניתוק חיבורים בין חלקי הצנרת, התפוררות צנרת וכן הלאה. שלב זה הוא קריטי על מנת להבין מה מחכה למומחה הביוב במקומות בהם לא ניתן לצפות בקו פיזית. בניגוד לעבר, בדיקה זו חוסכת שבירה של אריחים ורצפות והופכת את כל התהליך למדויק הרבה יותר.

השלב הבא הוא לתכנן את חידוש הצנרת כדי לוודא שפתרון הביוב יענה על כמה שיותר דרישות ויעניק לך ראש שקט מתקלות ביוב לשנים הבאות. התכנון כולל בחירה של חומרי גלם וציוד שישמשו לצורך המשימה והחלטה היכן לבצע את החפירה כדי לאפשר גישה למקום הבעייתי והחלפה מהירה של הצנרת. למרות שהתהליך נשמע איטי, ההיפך הוא הנכון. הניסיון של מומחי פורטל ביובית מאפשר לתכנן ולבצע את החלפת הצנרת במהירות וחשוב מכך – ביעילות. לאחר מכן ניגשים למשימה עצמה, תוך הפרעה מינימלית לעוברי אורח, דיירי המקום ואיכות הסביבה, הכל כדי לסיים בזריזות את החלפת הצנרת ולהחזיר את הדיירים לשגרה. יש שיטות שונות לבצע חידוש צנרת ואנו נבחן כל מקרה לגופו ונציע לכם את הפתרון הטוב ביותר הקיים בשוק.

צוות מקצועי עם ניסיון רב בפתרון בעיות ביוב

מומחי פורטל ביובית פועלים בתחום הביוב שנים רבות ומביאים עימם פתרונות יצירתיים שהוכיחו את עצמם בטיפולי עבר. מאגר הלקוחות המרוצים שלנו מעיד עלינו כאנשי מקצוע מעולים שיעשו הכל כדי לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר עם המחירים הטובים ביותר.

בפורטל ביובית ניתן למצוא:

  • צוות מקצועי ובעל ניסיון בתחום תיקון צנרות ביוב
  • ייעוץ לכל לקוח ובדיקה האם יש צורך בחידוש הצנרת.
  • עובדים אך ורק עם חומרים איכותיים העומדים בתקנים.
  • ציוד מתקדם המאפשר להשיג תוצאות יעילות וארוכות טווח.
  • שירות אדיב, מהיר ואמין.
  • שקיפות ומתן הסברים מפורטים, כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה.
  • מחירים אטרקטיביים.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר בנושא חידוש צנרת ביוב, אתם מוזמנים לחייג למוקד השירות שלנו במספר 072-392-3354

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן