תפריט סגור

ביובית בקריית ים

סתימות בצנרת הביתית מפתיעות אותנו ברגעים הכי לא צפויים. כדי למנוע ולטפל בתקלות האלו כדאי לפנות לחברה מקצועית ויעילה בעלת ניסיון רב בתחום. מומחי פורטל ביובית יעזרו לך לסיים את האירוע המעצבן עם ציוד חדשני שיפתור כל תקלת ביוב במהירות המירבית ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

להזמנת שירותי ביובית בקריית ים ניתן להתקשר 24/7 לטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית בקריית ים

מחירון שירותי ביובית בקריית ים

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בקריית ים 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בקריית ים 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז חיפה והצפון
צילום קו ביוב בקריית ים 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בקריית ים 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בקריית ים 499 ₪

שירותי ביובית מומלצים בקריית ים

לקוחות מרוצים הם הסימן הטוב ביותר לכך שמצאתם חברה מקצועית, אמינה ויעילה לשירותי ביובית בקריית ים.
יש חברות רבות אליהן תוכלו לפנות כדי להזמין שירותי ביובית, אז איך תדעו שפניתם לחברה טובה? דרך אחת היא באמצעות איתור חברה שיש לה המלצות רבות.

בדרך כלל כשאנשים מחפשים שירות מסוג מסוים, הם נעזרים בפרסומים או באתרי אינטרנט, אולם מה טוב יותר מהמלצה של שכן או מכר? כשאתם מקבלים שם ומספר טלפון של חברה לשאיבת ביוב בקריית ים, מאנשים שכבר התנסו בשירות ויש להם חוות דעת חיובית, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו שירות טוב.

ביובית בקריית ים

לפעמים אתם יכולים להתרשם מההמלצות של חברה מסוימת לא דרך מכרים, אלא באתר האינטרנט של החברה או באתרי דירוג שונים. חברה שיש לה לקוחות רבים, וחוות דעת חיוביות המופיעות באתר האינטרנט, היא חברה שכדאי לפנות אליה במקרה של תקלות במערכת הביוב. יש סוגים שונים של תקלות, אך כאשר מדובר בבעיה מורכבת המחייבת ניסיון, ידע בתחום האינסטלציה וציוד מתקדם, אתם רוצים לצדכם חברה בעלת המלצות וותק בתחום.

סתימות ביוב – למה זה קורה?

סתימות בביוב מתרחשות בגלל מגוון סיבות שונות. אך הסיבה העיקרית היא זריקת פסולת כבדה לאסלה אשר לא מתפרקת בכוחות עצמה (מגבונים לחים בעיקר). סיבה נוספת לסתימות ביוב שומנים המצטברים בתוך הצנרת ומקשים על מעבר מים תקין בתוך הצנרת, דבר אשר גורם בסופו של דבר לסתימה.

איך לשחרר סתימות צנרת?

רגע לפני שמתקשרים לשירותי ביובית מקצועיים בקרית ים, כתבנו לך מספר טיפים שיכולים לעזור לך להבין האם זו סתימה קלה או שמא דרושה כאן התערבות מקצועית של צוות פורטל ביובית.

על מנת לפתוח סתימה קלה, כל מה שצריך לעשות זה מספר פעולות פשוטות:

  • פומפה – הפעולה המוכרת והשכיחה ביותר. כל מה שצריך לעשות זה להסיר את הסננים ולשאוב את פתח הניקוז בעזרת הפומפה. פתרון זה ישאב את גורמי הסתימה ויאפשר לך לנקות אותם ולפתוח את הסתימה.
  • ריקון סיפון – סיפון הוא תחנת מעבר בין הכיור לביוב ותפקידו לעצור עצמים גדולים מלהגיע לביוב. איך לרוקן סיפון? בדיוק כך – מציבים דלי מתחת לסיפון. פותחים אותו ונותנים למים להתנקז לדלי. לאחר שכל המים נוקזו, מנקים את הסיפון בעזרת מברג או סכין ומחזירים למקום. חשוב מאוד – יש לוודא שהסיפון הוברג היטב חזרה כדי למנוע דליפות!
  • הפתרון הטבעי – שני חומרים המצויים בכל בית אבקת סודה לשתייה וחומץ. מחכים שהמים יתייבשו בפתח הניקוז ושופכים אליו כוס סודה לשתייה. לאחר מכן מוזגים את כוס חומץ אל פתח הניקוז ונותנים לריאקציה לעבוד עשר דקות. לאחר מכן שוטפים במים חמים.

אם הפתרונות הנ"ל לא הצליחו לשחרר את הסתימה, כנראה שדרוש לך פתרון ביוב מקצועי של שירותי ביובית בקריית ים!

מומחי ביובית לשחרור סתימות מורכבות

פורטל ביובית עוסק ומתמחה במתן פתרונות ביוב מידיים לרבות, הצפות מים בקריית ים. פתיחת סתימות ביוב, שאיבות ביוב, חיתוך שורשים מהביוב, צילום צנרת ביוב (עד 30 מטר), התקנת שסתום אל חוזר, צילום קו ביוב, שאיבת הצפות ביוב וביובית נמוכה.

מומחי פורטל ביובית יגיעו אליך במהירות ויפתרו את כל תקלות הביוב שלך במהירות, ביעילות ובמחירים מעולים לכל אורך שעות היממה.

שאיבות ביוב בקריית ים – השירותים שלנו

כאמור, הפורטל שלנו הוקם במטרה לתת מענה אמיתי לבעיות במערכת הביוב. לשם כך אנו מציעים מגוון רחב של שירותים, כמו שאיבת הצפות בבתים, שאיבת הצפות בעסקים, שאיבת בורות ביוב, שטיפות ביוב, ניקוי שורשים, פתיחת סתימות וגם ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה.

כדי להתרשם מהרמה המקצועית שלנו ומטיב השירות, אתם מוזמנים לעיין בהמלצות של לקוחות פרטיים וחברות שנעזרו בשירותנו בעבר ויצאו מרוצים.

צוות העובדים שלנו מיומן בפתרון בעיות שונות הקשורות לשאיבות ביוב בקריית ים והניסיון שלנו בעבודה עם לקוחות רבים הוא יתרון משמעותי. אנו מתחייבים לשירות אמין, מהיר ויעיל ולמחירים הוגנים.

שאיבות ביוב בקריית ים

הצטרפו גם אתם ללקוחות המרוצים שנעזרו בנו עד היום והתקשרו להזמין שירות ביובית בקריית ים.

להזמנת שירותי ביובית בקריית ים ניתן ליצור איתנו קשר 24/7 בטלפון: 072-392-3354

כאן לשירותכם,

צוות פורטל ביובית

שירותי ביובית בקרבת קריית ים: שאיבות ביוב בקריית מוצקין | ביובית בקריית אתא | שירותי ביובית בקריית ביאליק

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן