תפריט סגור

ביובית בקריית גת

מומחי פורטל ביובית פועלים בתחום הביוב שנים רבות ומביאים איתם ניסיון רב, ותק, מוניטין ורכבי ביובית חדשים המאובזרים בציוד חדשני שיפתור את תקלות הביוב שלך במהירות, ביעילות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

למידע נוסף ולהזמנת שירותי ביובית בקריית גת ניתן להתקשר אלינו 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית בקריית גת

מחירון שירותי ביובית בקריית גת

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בקריית גת 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בקריית גת 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז הדרום
צילום קו ביוב בקריית גת 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בקריית גת 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בקריית גת 499 ₪

פתיחת סתימת ביוב בקריית גת

אנו מציעים שירות פתיחת סתימת ביוב בקריית גת 24 שעות ביממה ובמחירים הזולים ביותר!
אצלנו ניתן לקבל שירות לפתיחת כל סוגי הסתימות, וזאת באמצעות ביובית בקריית גת בזמינות מלאה בכל שעה. כמו כן, הצוותים שלנו מצוידים במיטב הציוד לשם מתן מענה כולל כדוגמת רובוט לעבודות צנרת, משאבות ניידות, ספירלות חשמליות ועוד.

  • פתיחת סתימת מגבונים
  • פתיחת סתימת קו מטבחים/שומן
  • פתיחת סתימת בטון ופסולת בנייה בצנרת הביוב
  • פתיחת סתימה במרזב
  • כרסום שורשים בביוב

כרסום שורשים בביוב

חדירת שורשים למערכת הביוב עשויה לגרום לסתימות קשות, ואף להרס רב במערכת הביוב. השורשים חדרו למערכת הביוב דרך פתחים כדוגמת פתחי ביקורת , ואף יוצרים שברים בצנרת הביוב על מנת שיוכלו להיכנס דרכם.

השורשים ניזונים מהביוב ומוצאים במערכת הביוב סביבה מצוינת לצמוח ולשגשג בה. השורשים מתפשטים עוד ועוד כך שהמשקל והלחץ שהם מפעילים על הצנרת יוצר בעיות קשות כדוגמת שברים ומעיכות של צנרת הביוב עד כדי נזקים בלתי הפיכים. המלצתנו במקרים של חדירות שורשים למערכת הביוב, היא מתן מענה יעיל ואפקטיבי ללא שיהוי וזאת טרם החמרת הבעיה.

כרסום שורשים בביוב זו פעולה שנעשית באמצעות רובוט ייעודי לצנרת הביוב, או באמצעות דיזת סכינים שמסתובבת עם אנרגיית לחץ המים של הביובית.
חשוב שהעבודה תבוצע על ידי צוות מיומן מאחר ומדובר בעבודה מסוכנת, שיש לבצע תוך הקפדה על הוראות בטיחות. שימוש לא מקצועי עשוי להוביל לא רק לחיסול השורשים אלא גם לפגיעה בלתי רצויה בצנרת הביוב.

לאחר כרסום השורשים חובה לבצע צילום צנרת ביוב. הצילום יספק לנו תמונה של צנרת הביוב, ממנה נוכל להבין האם נותרו שורשים נוספים במערכת הביוב, או שמא חיסלנו אותם לחלוטין.

כמו כן, ניתן בשלב זה לבצע טיפול הדברה לשורשים. מומלץ להתייעץ עם בעל המקצוע במקום ולשקול האם רצוי לבצע טיפול הדברה.

טיפול ביתי לתקלות ביוב

ביובית היא רכב גדול אשר עליו מותקן מיכל היכול לקלוט עד 20 קוב נוזלים, מערכת שאיבה ומערכת שטיפה רבת עוצמה. רכב זה משמש לפתרון תקלות ביוב מורכבות וחמורות ולכן יש להזמין אותו רק במקרים כאלו. כדי לדעת להבחין מתי יש להזמין ביובית כתבנו עבורך מדריך בו נעזור לך לטפל בתקלות ביוב קלות ולהבין מהן תקלות ביוב חמורות.

הקדמת תרופה למכה
הדרך הטובה ביותר להתמודד עם תקלות ביוב היא פשוט למנוע אותן. מספר פעולות פשוטות יכולות להגן על מערכת הביוב הביתית ולמנוע הצפות ונזקים כספיים גדולים כתוצאה מהן.

  • התקנת רשתות סינון על פתחי הכיורים והמקלחת תמנע מעבר של עצמים אל הצנרת.
  • שפיכה של מים רותחים לפתחי הניקוז פעם בחודש תעזור לרכך את העצמים שכבר נמצאים בצנרת. לאחר מכן, יש להשתמש בפומפה על מנת להוציא אותם החוצה.
  • הקפדה על השלכה של נייר טואלט בלבד לאסלה. תשתיות הביוב לא ערוכות לטפל בפסולת כבדה ושימוש מוגבר בה עלול לגרום להצפה בדירה ובבניין.
  • יצאת לחופשה בחו"ל? סגירה של ברז המים הראשי תעזור למנוע נזקים עתידיים כתוצאה מנזילה או פיצוץ צינור

איך לפתוח סתימה ביתית קלה?
רגע לפני שמזמינים איש מקצוע או ביובית בקריית גת, ניתן לבצע את הפעולות הפשוטות הבאות כדי לנסות לפתור את המצב לבד:

  • שאיבה באמצעות פומפה – הפעולה הפשוטה ביותר. פשוט מסירים את הסננים ושואבים את העצמים שנתקעו בצנרת
  • ניקוי הסיפון – סיפון הוא החלק המחבר בין הכיור לבין הביוב. יש להציב דלי מתחת לסיפון ולפתוח אותו. לאחר שכל המים נוקזו אל הדלי יש לנקות את הסיפון בעזרת מברג או סכין ולהחזירו למקום. יש לוודא שהסיפון אטום כדי למנוע טפטוף נוזלים!
  • הפתרון הטבעי – כוס אבקת סודה לשתייה וכוס חומץ יעשו את העבודה בדיוק כמו חומר תעשייתי לפתיחת סתימות. בהתחלה יש לפזר את אבקת הסודה לשתייה ולאחר מכן לשפוך את החומץ. יש לחכות כעשר דקות ולאחר מכן לשטוף את הצנרת בעזרת מים חמים.

במידה וכלל הפעולות לא תרמו לפתיחת הסתימה ניתן להתקשר אלינו על מנת לקבל ייעוץ חינם לגבי דרכי טיפול בסתימה ובהצפה בדירה או בבית העסק. צוותי פורטל ביובית בקריית גת זמינים עבורך 24 שעות ביממה וישמחו לעמוד לרשותך עם הניסיון הרחב והציוד המשוכלל.

הגיע הזמן להשתמש בשירותי ביובית בקריית גת!

מתי כדאי להזעיק שירותי ביובית בקריית גת? אספנו עבורכם את כל התשובות.

בניגוד להזמנת אינסטלטור, קריאה לשירותי ביובית יכולה לעלות לכם מאות שקלים. מצד שני, אם תמתינו זמן רב מדי בלי לפתור את הבעיה, היא עלולה להחריף ובסופו של דבר אתם תשלמו יותר. לכן כדאי לדעת באלו מקרים יכול השירות לסייע לכם ומתי צריך להזמין ביובית בדחיפות.

נתקלתם בסתימה עיקשת שלא משתחררת באמצעות חומרים ביתיים או שירותי אינסטלטור? הריח הרע ממשיך לעלות מן הביוב? אלו מקרים היכולים להוביל להצפת ביוב ורגע לפני שזה קורה כדאי להזמין שירותים מקצועיים של שאיבת ביוב בקריית גת, על מנת שאנשי המקצוע יאתרו את מקור התקלה ויוכלו לשחרר את הסתימה באמצעות משאבה עוצמתית.

ביובית בקריית גת

אם הביוב כבר עלה על גדותיו, אין מה להתלבט, וצריך להתקשר ולהזמין שירותי ביובית בקריית גת, בין אם מדובר בבית מגורים או במשרד ועסק. גם כאשר ההצפה מתרחשת בחניון או מקום נמוך כמו מקלטים, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות רכב ביובית קטן, שיגיע ויבצע את שאיבת מי השפכים.

שאיבות ביוב בקריית גת זה אנחנו

שאיבות ביוב בקריית גת

בכל מקרה של סתימות, הצפות וביוב שעולה על גדותיו במקומות בעייתיים, אנחנו הכתובת. מלבד טיפול בהצפות בבתים ובמבנים, אנו מספקים גם שירותי שאיבות ביוב, שטיפות צנרת ובורות, כולל ניקוי שורשים ופתיחת סתימות, וגם שאיבה, ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה באופן שוטף.

השירות שלנו נועד לשתי מטרות. המטרה הראשונה היא לספק לכם פתרון מהיר לבעיה מולה אתם מתמודדים כעת, ואת זה אנו עושים על ידי צוות אנשי מקצוע וציוד מתקדם. המטרה השנייה היא לוודא שהבעיה לא תחזור על עצמה, באמצעות תחזוקה שוטפת של קווי הביוב או שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה.

כשיש בעיה מורכבת במערכת הביוב, כמו הצפה, או כשאתם זקוקים לשירותי תחזוקה שוטפים – אנחנו הכתובת. שאיבות ביוב בקריית גת, מספקים שירות לכלל הערים באזור מחוז הדרום.

לפרטים נוספים ולייעוץ והכוונה ניתן ליצור איתנו קשר 24/7 בטלפון: 072-392-3354

כאן לשירותך,

צוות פורטל ביובית

שירותי ביובית בקרבת קריית גת: שאיבת ביוב באשקלון | ביובית באשדוד | שירותי ביובית בבית שמש

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן