תפריט סגור

ביובית בזכרון יעקב

פורטל ביובית מוכן לטפל בכל תקלה, 24/7 ובהתראה קצרה ואף מיידית. לכן אם הביוב שלך מתחיל לעלות על גדותיו או הדירה שלך כבר מוצפת, טלפון אחד אלינו וצוות המומחים שלנו בדרך אליך עם פתרון כולל שיפתור את התקלה וימנע תקלות עתידיות!

להזמנת שירותי ביובית בזכרון יעקב ניתן לחייג אלינו 24/7 בטלפון 072-392-3354

שירותי ביובית בזכרון יעקב

מחירון שירותי ביובית בזכרון יעקב

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בזכרון יעקב 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בזכרון יעקב 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז הצפון
צילום קו ביוב בזכרון יעקב 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בזכרון יעקב 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בזכרון יעקב 499 ₪

מה זה ביובית?

ביובית היא כלי רכב מקצועי וייעודי המאובזר במערכות ציוד שונות שמטרתן להתמודד עם מצבי חירום בתעלות הניקוז, קווי הביוב והצנרת. מערכות הציוד המותקנות על הביובית הן משאבות מתקדמות לצורך שאיבת מים ו/או ביוב, מערכות מים בלחץ גבוה, ציוד טכני מקצועי לפתיחה ושחרור סתימות, מצלמות אינפרא לאיתור מיקומה המדויק של הסתימה והנזילה במערכת המים ו/או הביוב, צינורות מים ומיכל יעודי המשמש למטרות ריקון של מאגרי מים, בריכות, בורות שופכין ועוד.

מתי מזמינים משאית ביובית?

הזמנה של משאית ביובית בזכרון יעקב נדרשת בעיקר במצבים בהם מתעוררת תקלה מורכבת במערכת הביוב, במערכת המים ו/או במערכות הניקוז. תקלות מורכבות הן תקלות אשר נובעות ממגוון סיבות שאמצעים ביתיים לא יכולים לפתור כגון: חדירת שורשים לתשתיות הביוב, כמות גדולה של פסולת כבדה שהצטברה בצנרת האסלה, פיצוץ צינור שגרם להצפת מים ועוד.

פתרון תקלות הוא רק חלק אחד של שירותי ביובית בזכרון יעקב. החלק השני הוא תחזוקה שוטפת אשר תשמור על מערכות הביוב שלך, תנטר אותן ותפתור תקלות לפני שהן קורות. צוות פורטל ביובית בזכרון יעקב ממליץ לך לתחזק את מערכות הביוב שלך באופן שוטף כדי למנוע הפתעות ונזקים עתידיים גדולים.

הגיע הזמן להשתמש בשירותי ביובית בזכרון יעקב!

נתקלתם בסתימה עיקשת שלא משתחררת באמצעות חומרים ביתיים או שירותי אינסטלטור? הריח הרע ממשיך לעלות מן הביוב? אלו מקרים היכולים להוביל להצפת ביוב ורגע לפני שזה קורה כדאי להזמין שירותים מקצועיים, שיאתרו את מקור התקלה ויוכלו לשחרר את הסתימה באמצעות משאבה עוצמתית.

אם הביוב כבר עלה על גדותיו, אין מה להתלבט, וצריך להתקשר ולהזמין שירותי ביובית, בין אם מדובר בבית מגורים או במשרד ועסק. גם כאשר ההצפה מתרחשת בחניון או מקום נמוך כמו מקלטים, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות רכב ביובית קטן, שיגיע ויבצע את שאיבת מי השפכים.

ביובית בזכרון יעקב

שאיבות ביוב בזכרון יעקב זה אנחנו

בכל מקרה של סתימות, הצפות וביוב שעולה על גדותיו במקומות בעייתיים, אנחנו הכתובת. מלבד טיפול בהצפות בבתים ובמבנים, אנו מספקים גם שירותי שאיבת ביוב בזכרון יעקב, שטיפות צנרת ובורות, כולל ניקוי שורשים ופתיחת סתימות, שאיבה, ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה באופן שוטף.

השירות שלנו נועד לשתי מטרות. המטרה הראשונה היא לספק לכם פתרון מהיר לבעיה מולה אתם מתמודדים כעת, ואת זה אנו עושים על ידי צוות אנשי מקצוע וציוד מתקדם. המטרה השנייה היא לוודא שהבעיה לא תחזור על עצמה, באמצעות תחזוקה שוטפת של קווי הביוב או שטיפת הצנרת בלחץ מים גבוה.

שאיבות ביוב בזכרון יעקב

שירותי ביובית לעסקים שונים בענף המזון

במפעלי ייצור בענף המזון ומוסדות ועסקים בהם פועל מטבח קיים הכרח (על פי חוק) בהפרדת שומנים. בהתאם לחוק, כל בעל עסק המחויב במפריד שומנים, מחויב גם בביצוע עבודות תחזוקה בבורות ההפרדה. פורטל ביובית בזכרון יעקב מזמין אותך לקבל הצעת מחיר סופר אטרקטיבית לשירותי ביובית בזכרון יעקב גם לתחזוקה שוטפת.

כשיש בעיה מורכבת במערכת הביוב, כמו הצפה, או כשאתם זקוקים לשירותי תחזוקה שוטפים – אנחנו הכתובת. שאיבות ביוב בזכרון יעקב, מספקים שירות לכלל הערים.

לפרטים נוספים, קבלת פתרון מיידי ולהצעת מחיר ניתן להתקשר 24/7 לצוות פורטל ביובית בטלפון: 072-392-3354

לשירותך מסביב לשעון,

צוות פורטל ביובית בזכרון יעקב

שירותי ביובית בקרבת זכרון יעקב: שאיבת ביוב בחיפה | ביובית באור עקיבא | שירותי ביובית בנתניה

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן