תפריט סגור

ביובית בבאר יעקב

התחלתם להריח ריח רע שעולה מהביוב? כנראה שאוטוטו הוא הולך להיסתם, לעלות על גדותיו ולהציף את כל הסביבה. צוות ביובית מזמין אתכם להקדים תרופה למכה ולהזמין שירותי ביובית בבאר יעקב!

להזמנת שירות ביובית מקצועי ניתן להתקשר אלינו 24/7 בטלפון: 072-3923354

שירותי שאיבת ביוב בבאר יעקב

מחירון שירותי ביובית בבאר יעקב

כמה עולים שירותי ביובית בבאר יעקב? מכיוון שתקלות הביוב יכולות לקרות בגלל המון סיבות, טווחי המחירים של ביובית בבאר יעקב הם שונים ומגוונים. בדרך כלל התקלות הראשוניות הן התקלות שמעידות על התקלה האמיתית שמסתתרת בצנרת עצמה. לדוגמא – ביוב שעולה על גדותיו אומר שהוא סתום בגלל סיבות כאלו ואחרות. לכן אנו בביובית מעמידים לכם טווחי מחירים הנעים בין 480 ₪ לבין 980 ₪ בהתאם לסוג התקלה הספציפית שלך.

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בבאר יעקב 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בבאר יעקב 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז מרכז
צילום קו ביוב בבאר יעקב 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בבאר יעקב 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בבאר יעקב 499 ₪

כיצד לבחור ביובית בבאר יעקב?

שירותי ביובית בבאר יעקב נועדו לספק לך פתרון מהיר ומיידי לכל תקלה או בעיה במערכות הביוב והאינסטלציה, וזאת לצד פתרונות שירות במסגרת עבודות תחזוקה וניקוי של קווי הביוב והצנרת. החברה אותה כדאי לך לבחור היא חברה מקצועית, אשר חרתה על דגלה את ערכי האיכות והמקצועיות. אנשי הצוות מאובזרים ברכבי ביובית ומערכות ציוד המאפשרים טיפול נקודתי, מהיר ויעיל בכל בעיה כזו או אחרת הקשורה למערכות הביוב והאינסטלציה. בנוסף, חשוב לוודא שהחברה מתחייבת לספק שירות בפרק הזמן הקצר ביותר ככל האפשר, כאשר זמני ההגעה הם לרוב בין 30 דקות מרגע הקריאה ועד 4.5 שעות.

ביובית בבאר יעקב – כל השירותים תחת קורת גג אחת

הביוב שוב עלה על גדותיו? יש הצפה במשרד? ואולי אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת של קווי הביוב במפעל? תושבי באר יעקב ובעלי עסקים מקומיים יודעים שיש כתובת אחת שאפשר לפנות אליה: אלינו.

חברתנו פועלת בתחום הביוב מזה שנים רבות ולכן עמוסה בידע, ניסיון, פרקטיקה ומקצוענות. בנוסף, רכבי הביובית החדשים שלנו מאפשרים לנו לפעול בכל תוואי שטח כשעל הכל מופקדים מומחי הביובית שלנו בבאר יעקב. מגוון השירותים שלנו כולל:

  • שאיבות ביוב בבאר יעקב – לרבות, שאיבה של בורות ביוב, בורות שומנים, בורות ספיגה ובורת רקב.
  • פתיחת סתימות – סתימות ביוב, סתימות צנרת, סתימות פתחי ניקוז וסתימות בשוחות ביוב.
  • שאיבת הצפות – מבתים, משרדים, מקלטים, חניות תת קרקעיות וחניונים.

ביובית בבאר יעקב

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצועי בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד להתמודד עם בעיות שונות הקשורות לביוב, בצורה אפקטיבית וטובה. במידת הצורך, נגיע אליכם עם רכב ביובית אשר יכול לבצע שטיפות צנרת בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות את מערכת הביוב ולהסיר גורמים מזיקים וחוסמים, כמו שורשים אשר חדרו לביוב או פסולת לא מתכלה. את מי ההצפה והשפכים נשאב לתוך מיכל מיוחד המורכב על גבי הביובית והריקון יתבצע אך ורק באתר מורשה.

לא נעזוב לפני שנוודא שהבעיה נפתרה ושאין סכנה למפגע תברואתי. נתקלתם בבעיה חוזרת? אנחנו לוקחים אחריות על העבודה שלנו ולכן תוכלו ליצור עמנו קשר ונדאג לטפל בכך.

שאיבת ביוב בבאר יעקב והסביבה – למה לפנות אלינו?

שאיבות ביוב באר יעקב

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, ואין ספק שאלו יתרונות בכל הקשור לבעיות ביוב. כאשר מתרחשת הצפה בבית או במשרד, אתם לא יכולים לחכות עד שאיש מקצוע יתפנה ויגיע אליכם, כי בינתיים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך וזה גם לא מצב נעים.
אצלנו תקבלו שירות סביב השעון, וצוות מקצועי שיגיע אליכם מאובזר בכל הציוד הנדרש, ומוכן לאתר את התקלה ולפתור אותה.

למידע נוסף על שירותי ביובית בבאר יעקב ולפתיחת קריאה בשעת חירום ניתן ליצור איתנו קשר טלפוני: 072-3923354
אנו מזמינים גם אותך ליצור איתנו קשר בכל שאלה הקשורה לשירותים השונים המוצעים על ידינו. 

שירותי ביובית בקרבת באר יעקב: שאיבת ביוב ברמלה | ביובית בלוד | שירותי ביובית בנס ציונה

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן