תפריט סגור

ביובית במזכרת בתיה

מגוון שירותי ביובית במזכרת בתיה, במחירים מצוינים מחכים לך בביובית. הביוב עולה על גדותיו והדירה מוצפת? צוות המומחים של ביובית במזכרת בתיה יגיעו אליך תוך זמן קצר משיחת הטלפון, יטפלו בתקלה ויוודאו שהצנרת שלך לא תפתיע אותך שוב!

להזמנת פתרון ביוב במיידי ניתן לחייג למוקד ההזמנות שלנו 24/7 בטלפון: 072-3923354

שירותי שאיבת ביוב במזכרת בתיה

מחירון שירותי ביובית במזכרת בתיה

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב במזכרת בתיה 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב במזכרת בתיה 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי מחוז מרכז
צילום קו ביוב במזכרת בתיה 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים במזכרת בתיה 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה במזכרת בתיה 499 ₪

 

מה זה בכלל ביובית?

אחד הדברים החשובים שיש לזכור הוא שצנרת הביוב ממוקמת מתחת לפני האדמה ולכן הגישה אליה יכולה להיעשות רק באמצעות רכב ביובית. רכב זה כולל:

  • מצלמה אופטית למטרת צילום הצנרת ואיתור הבעיה
  • מיכל מיוחד לאיסוף נוזלי הביוב ומים
  • צינור מיוחד אותו מחדירים לצנרת הביוב ודרכו מזרימים מים בלחץ גבוה

כך שרכב הביובית, כפי שבוודאי הבנת לבד, לא דרוש בתקלות ביתיות אותן ניתן לפתור באמצעים ביתיים או עם עזרה של אינסטלטור. לכן ברגע שחושדים שתקלת הביוב נראית מוזר או חמורה מדי, ניתן להתקשר אלינו מיד על מנת לקבל הכוונה וייעוץ לגבי המצב. במידה ונבין שזו התחלה של תקלה חמורה יותר, נגיע אליך במהירות ונעצור את האירוע לפני שיתחיל.

ביובית במזכרת בתיה – השירותים שחברתנו מציעה ומתי כדאי להזעיק אותנו?

אנחנו מודעים לכך שתקלות במערכת הביוב בבית, בעסק או במשרד, הן הדבר האחרון שאתם רוצים להתמודד איתו. כדי להקל עליכם אנו מציעים לכם מגוון שירותים.

זקוקים לשירותי ביובית במזכרת בתיה? נעים להכיר!

חברתנו מתמחה בשירותים הקשורים לתחום הביוב, וצוות העובדים שלנו מוכשר ומנוסה באיתור ופתרון מגוון תקלות. בין השירותים שאנו מציעים לכם ניתן למנות את הרשימה הבאה:

  • שאיבות ביוב במזכרת בתיה
  • שטיפות ביוב כולל ניקוי שורשים בצנרת.
  • שאיבת הצפות ביוב בבתים פרטיים, דירות ובניינים.
  • שאיבת הצפות בעסקים, מוסדות וארגונים.
  • פתיחת סתימות ביוב.
  • ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה.

איך מתבצעת שטיפת קווי ביוב ?

שטיפת קווי ביוב באמצעות ביובית במזכרת בתיה היא פעולת מנע. כלומר, פעולת תחזוקה שוטפת שנועדה למנוע מצב בו שורשי הביוב וחפצים נוספים אשר אינם מתכלים יחסמו את הביוב ויגרמו להצפה ונזקים עתידיים כמו למשל סדקים בצנרת או התפוררות שלה אשר מובילים להוצאה לא קטנה. שטיפת קווי ביוב היא פעולה קבועה אשר תאפשר לך לישון בשקט בידיעה שאחוז התקלות בצנרת שלך יהיה מזערי וזאת בזכות התחזוקה השוטפת.

השטיפה תתבצע בשלבים כשהצעד הראשון תמיד יהיה צילום של הצנרת. הצעד השני יהיה החדרת צינור המים לצנרת קוו הביוב. הצעד השלישי יהיה הזרמת מים בלחץ גבוה והצעד הרביעי יהיה בדיקה סופית של מצב הצנרת וזאת על מנת לוודא שהצנרת נקייה ותתפקד כראוי.

ביובית במזכרת בתיה

שאיבת ביוב במזכרת בתיה – לא לחכות שיהיה מאוחר מדי

כשמדובר בתקלה בתשתית הביוב, לא כדאי לחכות יותר מדי, אחרת אתם עלולים לגלות שבמקום בעיה קלה אתם מתמודדים כעת עם בעיה מורכבת וחמורה הרבה יותר. זה יבוא לידי ביטוי גם בזמן שייקח לפתור את התקלה וגם במחיר שתצטרכו לשלם עבור התיקון. לא חבל?

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, כך שתוכלו להזמין אותנו בכל עת לאבחן את מקור התקלה ולמצוא לה פתרון, לפני שהדברים מתדרדרים. אנו זמינים גם כאשר מדובר במקרי חירום דחופים, כמו הצפות מים שיש לשאוב באופן מידי או פיצוץ בצנרת.

רכב הביובית שלנו בדרכו אליכם כדי לתת מענה כולל למגוון בעיות העלולות להתעורר בתחום הביוב, אנו מעסיקים עובדים בעלי ידע נרחב שרכשו ניסיון ומיומנות במהלך השנים, בהתמודדות מול תקלות שונות, בין היתר גם בשאיבת ביוב במזכרת בתיה. כמו כן, אנו דואגים לציוד מתקדם ומשוכלל, כמו רכב ביובית שיכול לסייע בפתרון של בעיות מורכבות.

שאיבות ביוב במזכרת בתיה

נתקלתם בבעיה במערכת הביוב ואתם זקוקים לשירותי ביובית במזכרת בתיה? אנחנו בדרך אליכם.

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד ניתן להתקשר אלינו בכל שעות היממה לטלפון: 072-3923354

שירותי ביובית בקרבת מזכרת בתיה: שאיבות ביוב ברחובות | ביובית באשדוד | פתיחת סתימות ביוב בנס ציונה

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן