תפריט סגור

ביובית באור יהודה

כל פתרונות הביוב במקום אחד!

הביוב שוב עלה על גדותיו? יש הצפה במשרד? ואולי אתם זקוקים לתחזוקה שוטפת של קווי הביוב במפעל? שאיבת ביוב באור יהודה, ניקוי שורשים, ניקוי קווי ביוב, פתיחת סתימות ועוד עושים רק אצל המומחים. תושבי אור יהודה ובעלי עסקים מקומיים יודעים שיש כתובת אחת שאפשר לפנות אליה – ביובית – שירותי ביובית ואינסטלציה!

מחפשים שירותי ביובית באור יהודה? אנחנו מזמינים אותך לא לחכות ולחייג כבר עכשיו על מנת לקבל מענה מיידי לכל צורך בתחום הביוב באור יהודה 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי שאיבת ביוב באור יהודה

מחירון שירותי ביובית באור יהודה

אתם וודאי שואלים את עצמכם כמה עולה ביובית באור יהודה? מחירי טיפול בתקלות ותפעול שוטף של מערכת הביוב נעים בין 499 ₪ לשירותים ה"פשוטים" (כמו פתיחת סתימות או שאיבת ביוב) ועד 800 ₪ ויותר לשירותים מורכבים יותר כמו למשל ניקוי שורשים בביוב והתקנת שסתומים. סכומים אלו פעוטים לעומת מפח הנפש והבלגן שיגרמו ממערכות לא מתוחזקות.

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב באור יהודה 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב באור יהודה 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז מרכז
צילום קו ביוב באור יהודה 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים באור יהודה 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה באור יהודה 499 ₪

שירותי ביובית – במיוחד בשבילך!

מערכות הביוב קיימות בעולם המערבי מאות שנים. מדובר במערכת פשוטה למדי, אך כזאת הכוללת רכיבים רבים אשר נוטים להתקלקל – אם כתוצאה מבלאי טבעי ואם כפועל יוצא משימוש לא נכון במערכת (בעיקר כאשר משליכים למערכות הביוב מוצרים שלא אמורים להיות שם). בשורה התחתונה, שירותי ביובית באור יהודה הכרחיים לתפקוד תקין, יעיל ורציף של המערכות הציבוריות, בתי העסק, וכמובן בתי התושבים.

מומחים במתן פתרון לכל בעיות הביוב

  • שאיבת הצפות בבתים ו/או עסקים – תקלה נפוצה במיוחד המתרחשת ממגוון סיבות, ביניהן עומס יתר נקודתי (המתרחש, למשל, כאשר יורדים גשמים עזים בפרק זמן קצר). כמובן שלכל מערכת ביוב חלקים אשר תפקידם לשאוב ולמנוע הצפות, אך החלקים מוגבלים ביכולת השאיבה שלהם, מה גם שהם מתבלים ומתיישנים.
  • ניקוי שורשים וקווי ביוב – שירות חשוב על תקן "מקדימים תרופה למכה". כאשר דואגים לניקוי שכזה אחת למספר שנים (משתנה בהתאם לסוג המערכת ולשאלה מתי הותקנה), ניתן למנוע מקרים של הצפות וסתימות.
  • פתיחת סתימות ביוב – כנראה השירות הנפוץ מכולם, וחבל. כי את רובן המכריע של הסתימות ניתן למנוע על ידי הקפדה על מה מותר להשליך למערכות הביוב ומה אסור בתכלית האיסור ועלול לגרום לבעיות בביוב.

אנחנו מספקים שירותי שאיבות ביוב באור יהודה מכל הסוגים. שירותים נוספים ניתנים על ידינו הם שטיפות ביוב, שאיבת בורות ביוב, שאיבת בור שומן, הסרת שורשים מהביוב, תחזוקה של בורות ספיגה, פינוי שפכים ועוד וכולם זמינים עבורך 24/7 במחירים משתלמים במיוחד בטלפון: 072-392-3354

ביובית באור יהודה

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצועי בעלי ניסיון, אשר יודעים כיצד להתמודד עם בעיות שונות הקשורות לביוב, בצורה אפקטיבית וטובה. במידת הצורך, נגיע אליכם עם רכב ביובית אשר יכול לבצע שטיפת צנרת בלחץ מים גבוה ועל ידי כך לנקות את מערכת הביוב ולהסיר גורמים מזיקים וחוסמים, כמו שורשים או פסולת לא מתכלה. את מי ההצפה והשפכים נשאב לתוך מיכל מיוחד המורכב על גבי הביובית והריקון יתבצע אך ורק באתר מורשה.

לא נעזוב לפני שנוודא שהבעיה נפתרה ושאין סכנה למפגע תברואתי. נתקלתם בבעיה חוזרת? אנחנו לוקחים אחריות על העבודה שלנו ולכן תוכלו ליצור עמנו קשר ונדאג לטפל בכך.

שאיבת ביוב באור יהודה והסביבה – למה לפנות אלינו?

שאיבות ביוב באור יהודה

אנחנו מציעים לכם מענה זמין ושירות מהיר, ואין ספק שאלו יתרונות בכל הקשור לבעיות ביוב. כאשר מתרחשת הצפה בבית או במשרד חייבים להזמין במהירות שירותי שאיבת מים. אתם לא יכולים לחכות עד שאיש מקצוע יתפנה ויגיע אליכם, כי בנתיים עלול להיגרם נזק בלתי הפיך וזה גם לא מצב נעים.
אצלנו תקבלו שירות סביב השעון, וצוות מקצועי שיגיע אליכם מאובזר בכל הציוד הנדרש, ומוכן לאתר את התקלה ולפתור אותה.

נתקלת בבעיית ביוב? זה הזמן להזמין את המומחים בתחום שירותי ביובית באור יהודה בטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית בקרבת אור יהודה: שאיבת ביוב בסביון | ביובית בחולון | שירותי ביובית בקרית אונו

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן